Merhaba arkadaşlar kaç gündür dişim intihap ya da hapse yapmış şiş aşırı ağırıyor?

Doktora gittim şimdi iğne verdi bağırdı öldürebilirdi seni diş dedi sizce bişi olur mu antibiyotik iğnelerimi vurdurdum aç karına ona bişi olur mu lütfen söyleyin diş 3 4 gündür şiş ondan bişi olur mu anksiyete hastasıyım takıyorum

Merhaba arkadaşlar kaç gündür dişim intihap ya da hapse yapmış şiş aşırı ağırıyor?
Cevapla