Bt çektirdim, sonuçları için farklı yorumlar var. Akciğer hastalığım meslek hastalığı sayılır mı?

Tozlu kimyasalli tel fabrikasina girdim 4 yil önce oraya girerken ve calisirken toplamda 4 defa akciger rontgeni cekildi is saglikcilar ama bana kimse birsey soylemedi sadece fabrika doktoru ise ilk girdigimde sigarayi birak demistj. Oradan cikip yeni ise girerken yeni isyeri doktoru git bi hastaneye gorun bu sartlarda seni sigarayi birakma ve maske sartiyla calistirabiliriz dedi. Hastaneye gittigimde yeni cekilen filmde akciger lekesi icin bt istendi ama lekeyle alakali bisey yok sonucta fakli seyler yaziyor ve bu hastaliksa eger meslek hastaligi sayilirmi rica ederim yorumlayin

Bt çektirdim, sonuçları için farklı yorumlar var. Akciğer hastalığım meslek hastalığı sayılır mı?
Cevapla