Annemde gebelik zehirlenmesi sonrası unutkanlık başladı, bu durumda geçici midir?

Selamlar. Ne yapmalıyım gerçekten bilmiyorum. Annem doğumuna 2 hafta kala gebelik zehirlenmesi yaşadığını öğrendi ve hemen sezaryana aldilar. Zaten baya bi şişmisti doktor protein kacagindan supheleniyordu. Doğum iyi geçti eve geldik tansiyonu baya çıkıyordu 16 17 lere kadar tansiyon ilacı verdiler onu kullandı. Dün kontrole gitti birşeyin yok dediler magnezyum kan sulandirici ve antibiyotik verdiler. Ama bir şey farkettim çok unutmaya başladı. Hipertansiyon unutkanlık yapıyormuş ve dün beni anlamakta zorlandı. Birşeyi soruyor şurada diyorum bana nerede? Nerede dedin diye tekrarlıyor. Işığı kapattı bi kaç saniye sonra neden ışığı kapattın dedi. Sizce ne yapmalıyım? Tansiyonu geçici dedi doktor o zaman bu durumda geçici olur mu? Yoksa beyninde kalıcı bir hasar bırakır mı?

Annemde gebelik zehirlenmesi sonrası unutkanlık başladı, bu durumda geçici midir?
Cevapla