
Bazen başım ağrıyor ve ilaç kullanmak istemiyorum bu durumda neler yapabilirim, önerileriniz var mı?

Bazen başım ağrıyor ve ilaç kullanmak istemiyorum bu durumda neler yapabilirim, önerileriniz var mı?
Şu bölgeye bastırınca ilk anlarda canın acır, masaj yaptıkça acıması geçer. Diş ve baş ağrılarında etkili olduğu söyleniyor.
Olabilir teşekkür ederim
Çok geçmiş olsun :( 🌹🌸 umarım kısa sürede geçer şunları uygulayabilirsin Baş ağrısı stres, yorgunluk veya uyku yetersizliği gibi faktörlerden kaynaklanıyorsa, dinlenmek ve uyumak baş ağrısını hafifletmeye yardımcı olabilir. Dehidrasyon baş ağrısına neden olabilir, bu nedenle yeterli sıvı tüketmek önemlidir. Su, bitki çayları ve taze sıkılmış meyve suları tüketebilirsiniz. Başın arkasındaki kasları yumuşatmak için bir masaj yapmak, baş ağrısını hafifletmeye yardımcı olabilir. Bunun yanı sıra sıcak veya soğuk kompres uygulamak da rahatlama sağlayabilir. bitki çayları da içebilirsin. özellikle baş ağrısına iyi gelebilir
Şu an iyiyim, bazen ağrıdığında ne yapabilirim diye sordum çok teşekkür ederim. 😊🌸
Rica ederim iyi bak kendine bir de çok soğukta durma 🌸🤗
Sanırım daha çok su içmeliyim ama sorun şu ki susamıyorum 😅 sen de çok iyi bak kendine 🤗
Şakaklarına masaj ve yataktan başını sarkıtabilirsin
Teşekkürler ☺️
Bir şey değil ✌🏻
🙂teşekkür ederim✌🏻
Rica ederim ☺️ 🏵️✨
Cevap
7Cevap
İşaret ve baş parmağın arasındaki boşluğa baskı yapmak. Soğuk duş almak veya temiz hava almak.%90 geçirir bunlardan biri.
Teşekkürler
sessiz bir ortam ıyı gelır veya gozlerı kapatıp dınlendırmek
Teşekkür ederim ☺️👍
Ağrıya odaklanmak katlanılır kılıyo bende
Teşekkürler
Lavanta yağıyla masaj yap ben öyle yapıyorum
Teşekkürler
Hayır
Uyku ve su
Sanırım haklısınız teşekkürler
Geçmiş olsun
Su iç biraz
Haklısınız sanırım teşekkür ederim
Bol su, iyi uyku
Teşekkürler ☺️
Kahve iç
Teşekkür ederim ☺️
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?