Sağlık kuruluşlarında herhangı bır görevli karşısında soyunmak ıstememek ya da utanmak anormal midir?

özellıkle karşı cins için özel bölge muayenesı olcak olsak veya iğnedir kaba etten falan benzer hallerde soyunammız gerekse istemesek -utansak anormal mı olur.

şahsen bende var böyle bışe :p böyle bır durumla karşılşsam yapacağımı sanmıyorumm. ne düşünürsünüzzz. başıma gelen anıları olan varmııı.

Sağlık kuruluşlarında herhangı bır görevli karşısında soyunmak ıstememek ya da utanmak anormal midir?
Cevapla