Uyuz olan var mı uyuz karnımda vs tüneller açtı çok kötü görünüyor tünellerin vs izleri kalıcı mı moralim çok bozuk?

Arkadaşlar ne olur lütfen biri bir şey söylesin

Uyuz olan var mı uyuz karnımda vs tüneller açtı çok kötü görünüyor tünellerin vs izleri kalıcı mı moralim çok bozuk?
Cevapla