AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Bı arkadaşım uyuz olmuştu doktora gitti krem falan baya kullandı ama gece uyuyamıyorum diyordu sonra ispirto kullandı geçmiş aktarciya sordum oda dedi evet doğrudur kaşıntı için bire bir
İspirto mu uyızdan kurtuldu mu peki ispirtoyla
Sadece kaşıntı yok açtığı tüneller sivilceler de var ağrılı
Neden şaşırdın evet ispirto mor renkli olan cittiyim birde kükürtlü sabun kullandı
Vallahi git aktardan al dene yalanım yok
Ben pek anlamam ispirtodan falan yanlış anlama o yüzden şaşırdım vücuda zarar vermiyor değil mi
Yok yeminle güvenin yok ise bana gidip aktar ile konuş size yardımcı olacaktır
Özele gelir misin lütfen
Güveniyorum elbette yeter ki kurtulayım
geçici ıyuleşirken kaybolacak 1 hafta sonra en gec
Gerçekten mi bana göründüğüm doktor ve gittiğim aktarlar tünelleri iz bırakır dedi normalde geçiyormuş ama eğer tünel kazdıysa onun izleri yüksel oranda kalıyor dediler moralim o kadar bozuk ki
ben çocukken oldum. iz kalmadı hiç ailede kimsede kalmadı. birde uyuz hastaneden bulaştıydı :)
Sende tüneller var mıydı benim karnım komple delik deşik komple baştan aşağı kabarık kırmızı uzun çizimlerle dolu
Sivilcemsi çıkarsa geçer dikey olursa kalıcı dediler hayır kime gitsem aynı şeyi diyo kafayı yicem çok sağol
onu hatırlamıyorum. ama hiç birimizde iz kalmadığını bılıyorum illaki birimşzde vardır dert etme düzelicek çok illet bir hastalık hatırlayıp allah dusmanıma vermesın dıyıceksın. geçmiş olsun tekrardan. kukurtlu sabun kullan pıs kokuyor ama rahatlatır
Belki de çocukken çıktığı içindir deri genç yaa kendini çabuk yeniliyor ben 24 yaşındayım
bacım anam babamda oldu tum eve bulastıydı kimsede kalmadıydı. buyuk annem (anaannemin annesini) hastaneye yatırmıştık komple aileye bulastı oradan. kimsede iz kalmadı. bozma moralini
Çok teşekkür ederim çok takıntılıyım bu konuda bana anlayışla cvp verdiğin için doktorlar aktarlar ve geçirmiş hastalar kalıcı bizde kaldı geçmez vs diyince eve gelip ağladım sayende kendimi daha iyi hissediyorum çok teşekkür ederim
sevındım kuzum. her uyuz geçirende iz kalsa nuhakkak bırılerınde bu ızı gorurdun demı :) içini rahat tut geçmiş olsun tekrardan. izler geçince haber ver :)
Haklısınız birde ben etek crop vs giymeyi çok seviyorum ama artık giyemiyorum yüzümde de çıktı insan içine çıkamıyorum birde insanlar bu süreçte felaket tellalı gibi Allah senden razı olsun
:) hadi geçmiş olsun. losyon gilan derken 2 hafta sonra kaşıntı bitecek 1 ay so rada bıkınını bıöe hatırlamadan gıyıcen :) iyi gunler acil şifalar
Ama 2 ay oldu hatta 3 ay tam geçtiğini düşünürken birden daha kötü patladı yani geçmiyor ki
Hastalık bitmiyor ben kurtulduk diye düşünüyordum bir Sürü daha varmış
yumuryalar patlamış hiç losyona ara verdın mı? evdekı her seyı 90 derecede yıkayacaksın ve utuleyeceksın komple cok uzamış :(
Yani ara vermedim çünkü hep kaşınıyordum son zamanlarda çay ağacı yağı ve sirkeyle devam ettim losyonları bıraktım
Sonuç daha kötü oldu bir sürü yumurta patladı hiç normal değil boş yer yok vücudumda tünelsiz ansızın oldu saniyeler içinde
doktorunu değiştir. daha etkili bir ilaç önersinler :( çok üzüldüm adına ya. illet bir şey. 1 ayda atlatılıyordu normaşde dıye hatırlıyorsam. ama aksam losyon sabah duş mecburi ve sureklı tum çamaşırlar yıkanıcak. herkrsın herkes aunı amda tedavı olmalı yoksa tekrardan bulastırır
Komşularımızdan bulaştı bana da deprem zamanı onların hepsinde var annemde sürekli komşularında evde bir tek bende var tüneller vs iki aydır yoktu dün geceye kadar acıdan acilde iğne yaptırdığım zamanlar oldu tam nefes alıyorum sandım çok zor Allah düşmanımın başına vermesin yemin ederim kısır bir döngüde sıkıştım öncesinde de hastalıklarla uğraştım birde bu eklenince
:( valla bırınde varsa herkese satar. toplu taşımada bır ara ıstanbulda salgon ol usyu kolyuga oturmuyordum o derece. yüm evi kolyukları fılan sılın gardolabı kompöe yıkayın nevresım battanıye fılan. başka doktora gıt daha sağlam ilaç versin. :/ başka çözümde bilmiyorum ki :( üzüldğm bacım ya. iyi olucanda çektiğin eziyet işte
Başka şehire gidicem inşallah doktor için burada çarem kalmadı bir giydiğimi bidaha giymedim aslında çarşafları her duşta değiştirdim vs ama
koltulları sıl. evde olan varsa bı sekılde satıyor. neyse bakalım bol şans bunalırsan yazarsın geçincede haber ver :)
Çok teşekkür ederim çok 🤲 Allah ne muradın varsa versin
sanada acıl şifalar bacım. iyileşince iz kalmadığını gorursen sokak hayvanlarına 1 kg mama al hayrına dağıt :)
Ayy almam mı yeter ki geçsin feda olsun mamalar
:) anlaştık ıyı haberlerını beklıyorum :) geçmiş olsun
Şey birde belki ailende görünmeyen yerlerinde izler kalmış olabilir bir aktara gittim yakındaki o da izleri kalıcı üzgünüm dedi
hiç birinde uyuz izi gördün mü? kalmış böyle ben görmedim. sıkma canını ıyıye odaklan :)
Ama onlar kapalı giyindiğinden göremiyorumdur belki de uzun tişörtte vs göremem ki
Mesela benim kalçamda çıktı ilk kez tünel vardı ve izi kaldı leke de kaldı şimdi bir sürü tüneller var kalçamda geçmedi izi
https://www.wikihow.com/Heal-Scabies-Scars
burada anlatılanları denermisin
Boş yer kalmadı tünellerden
Çevirip okuyim
dur sıkma hemen canını ya. :( teslim olma. geöen kızın biri yuzumde öıktı yazmıştı ses soluk kesildi ondan
O ben olmiyim benim yüzümde çıkmıştı
Şimdi boynuma çıktı yüzüme ilerliyor tekrar sanırım
Ölmek istiyorum
dur bacım sakin. acil doktora gıt. izde kalmıycak. onunda yuzu doluydu dıye hatırlıyorum ama sende olabılırsın bılemedım bak sorulara. onada yorum yapmıstım :( panikleme iyiye odaklan
Ben olabilirim başka yüzünde çıkan yok ki senden başka ablam kimse izler geçer demiyor kimse😢
en kötü cerrahi kapatırlar önce bir iyileşmeye odaklan vücuduna bir süre ver bakalım 1 ay daha iyileştikten sonra. sonra geçmezse ek çözümlere bakarız.
Yüzüm peki
Şimdi tekrarladı
önce iyileş bacım hele bir iyileş ondan sonra valla iz kalırsa senle beraber araştırıcam. ama bence iz filan kalmıycak. ama lütfen önce iyileş
Doktora git
Verdikleri işe yaramıyor
Baska doktora git