buraya ayağımın ilk ve son halini paylaşacagım durumumun ciddi oldugunu söyledi doktor, kırık çıkık vs yok öneerdiğiniz yöntemler var mıdır bu ayak hızlı bir şekilde nasıl geçer?



buraya ayağımın ilk ve son halini paylaşacagım durumumun ciddi oldugunu söyledi doktor, kırık çıkık vs yok öneerdiğiniz yöntemler var mıdır bu ayak hızlı bir şekilde nasıl geçer?



Geçmiş olsun. Enfeksiyon doğru şekilde ilaçla tedavi edilmeli, hiç bekletilmeden. Doktorunun tavsiyeleri dışında başka bir yöntem uygulama bu işi daha tehlikeli noktaya getirebilir
Verdiği kremleri antibiyotik vs yazmış aldım sürünce de hemen ağrıyı kesiyor da daha kötü noktaya gidebilir dye korkuyorum geçmezse hastaneye yatacaksın falan dedi
Cevap
4Cevap
Çok geçmiş olsun.
Buradakileri boş ver tedavi sürecinde sadece doktoru dinle. İlaçları unutma.
gecmıs olsun. Rontgende ne cıktı? doktor ıllakı ıstemıstır
ilk oldugu gün acile gittim hafif çatlak var 1 hafta da iyileşecek bir şey dedi ama yine alçıya alayım dedi oynatmaman için sonra aradan tam 1 hafta geçti ağrı sızı her şey başladı randevu alıp uzman bi doktora gittim oda alçıyı söküp röntgen çektirdi kırıgın cıkıgın vs hiçbirşeyin yok ama ciddi derecede enfeksiyonun var dedi
acılde sıze bakan doktor nasıl anlayamadı acaba enfeksıyonu? sankı ıhmal var gıbı
Ayagımda bir şey yokmuş zsten sadece anormal şiş alçıya aldıgı için enfeksiyon kapmışım ve 1 2 gün daha farkedip gitmesem kangren olacskmışım derim iyice ölmüş kan durmuş
Geçmiş olsun. Ne oldu ayağınıza bu hale neden geldi.
maçta ayağım boşta kaldı yakından cok sert top geldi bilege
En az 2 ay ı var kalıcı güç veya fonksiyon kaybı yoktur umarım
Kırık çıkık vs kemikte bişey yok sadece ciddi derecede enfeksiyon var dedi 2 3 güne geçmez ise hastaneye yatırılcaksın diyor
Damarlar ciddi şekilde basınca maruz kalmış Neptüne ayak basmış gibisin futbol oynadığından çok fazla arkadaşım sakatlandı
Ay çok geçmiş olsun ne oldu nasıl bu hale geldi ayağınız
Hiç bilmiyorum olay günü acile gittim kırık çıkık olmamasına rağmen alçıya aldı ondan kaptıgımı düşünüyorum
Geçmiş olsun da sadece enfeksiyon la bu kadar kotuu olmaz ya kırık çıkık yok mu yani
Sağol, kırık çıkık yok sadece ciddi derecede enfeksiyonun var dedi
Genelde kırık ve çıkığı anlamıyorlar diye biliyorum ama. Futboldakilerin de çoğunun çıkıyor. Bi baktır yine de anlayana.
Bize doktordan daha çok mu güveniyorsun yani jhjh geçmiş olsun
Basına gelen vardır extra bişet yapmalı mıyım diye sordum , sağol
Allah korusun dayanamam jhjh Dinlen bol bol
antibiyotik ile kuruturlar geçmiş olsun
Geçmiş olsun
Ne oldu?
maçta ayagım boşta kaldı cok sert top geldi bileğe
Aynı hala oynatarak kan dolaşımını hızlandırmam gerekmiş
Neden oldu?
Maçta topu engellemek isterken adam topa bütün gücüyle vurdu benim de ayak boşta kaldı bütn gücüyle top boşta olan ayagıma geldi
Çok geçmiş olsun😥
Tesekkürler
gecmis olsun
Eyvallah
kestir gitsin kanka
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?