Nişanlım askerde ve kalbiyle alakalı bir sağlık sorunu yaşıyor. Askerliğe elverişsiz raporu alabilir mi?

Merhaba herkese nişanlım şu an askerde ve 2 hafta önce kalbi sıkıştığı için revire gitti revirdeki doktor kalbini dinledi ve ritim bozukluğu var diyip devlet hastahanesine sevk etti komutanla gittiler heyete çıkman gerek dediler ama acemiliği bittiği için bulunduğu şehirde yetişmez dediler ve usta birliğindeki şehirdeki hastahaneye yolladılar orada da doktorun uzmanlık alanı olmadığı için Erzurum Atatürk üniversite hastahanesine sevk etti. Şimdi nişanlımın problemi kalp kapakçığında 2. Derece açıklık varmış daralıyor tıkanıyor kalbi sanki dışarda gibi atıyor çabuk yoruluyor ve kalbi sıkışıyor. Sizce yarın askerliğe elverişsiz raporu verirler mi?

Nişanlım askerde ve kalbiyle alakalı bir sağlık sorunu yaşıyor. Askerliğe elverişsiz raporu alabilir mi?
Cevapla