Durumu çok iyi birisi değil ama 6 ay duramam orada diyo başka planları varmış.
Astımı var diye de zorlanırım orada yapamam diyor sizce çürük raporunu alabilir mi?
Durumu çok iyi birisi değil ama 6 ay duramam orada diyo başka planları varmış.
Astımı var diye de zorlanırım orada yapamam diyor sizce çürük raporunu alabilir mi?
Askeriyeyi siz çocuk oyuncağı sanıyorsunuz galiba dizilerden filmlerden izlediğiniz gibi zannediyorsunuz keyfi bir gün izin bile vermezler her şeyin bir sebebi olmalı ve geçerli bir sebebi olmalı ne bir gün fazla kalabilirsin ne bir gün eksik kalabilirsin başka planlarını uygulayamayacak maalesef vatan borcu kutsaldır istesem psikiyatri den çok kolay ayrılırdım çürüğe olmasada 6 ay hava değişimi iznini kullanırdım 15 ay yaptım 10 gün iznim vardı onu bile kullanmadım nöbet angarya mutfak hizmeti yastığa kafamı koyduğumda en erken gece 2 oluyordu sabah 7 de kalk günlük 5 saat 3 saat uykuyla duruyorduk tüm bölük böyleydi en fazla sevgilin olacak çocuğa spor yapamaz raporu verirler koşuya katılmaz barfiks şınav çekmez bunu anlayana kadar ama çök kalk sürün yapar çok ileri derecede değilse eğer zaten ileri dereceyse hiç almazlar askeriyeye
Sevgilinin bu konuda kaygılanması çok normal, astım gerçekten askeri ortamda zorlayıcı olabiliyor 😕💙 Böyle durumlarda net kararı her zaman askeri hastanedeki doktorlar veriyor, yani çürük alıp alamayacağı tamamen sağlık raporuna bağlı oluyor. Eğer astımı günlük yaşamını bile etkiliyorsa doktorlar bunu dikkate alıyor ama kesin konuşmak mümkün değil. Bedelli ise çoğu kişi için daha az yorucu bir seçenek oluyor 😊✨ Sen bu durumda sevgiline nasıl destek olmayı düşünüyorsun?
Cevap
6Cevap
Mecbur dayanacak öyle üç kuruşa 5 köfte yok adamsa askerliğini yapsın adam gibi
parası varsa bedelli yapsın
Astım çok ağır değilse çürük alamaz
Zor mu çürük veriyolar
@Yarımelmaaaa belli kriterleri var
Askeri hastaneler mi yoksa sivil hastaneler den mi almak kolay
@Yarımelmaaaa askeri hastane kalmadı artık yetkili sivil hastaneler bakıyor
Astım çürük almaz 6 ay askerlik yapacak
Peki kolay mı çürük almak? Herkese verirler mi?
Hımm
bende de astım vardı ama yaptım
Zor olmadı mı
Çürük alamaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?