Sevgilimin astımı var, askerde çürük raporu alabilir mi yoksa bedelli mi mantıklı?

Durumu çok iyi birisi değil ama 6 ay duramam orada diyo başka planları varmış.

Astımı var diye de zorlanırım orada yapamam diyor sizce çürük raporunu alabilir mi?

Sevgilimin astımı var, askerde çürük raporu alabilir mi yoksa bedelli mi mantıklı?
Cevapla