1.5 senedir spiral olduğu için adet durumum fazla?

Bu yüzden halsizlik ve yorgunluk çekiyorum.
Arkaya gecer korkusu ile dışarı çıkmak istemiyorum.
Oğlumu da gün içinde parka götürmem gerekiyor.
Ne yapmamı önerirsiniz?
1.5 senedir spiral olduğu için adet durumum fazla?
Cevapla