Doktor 2 yıl gebe kalma dedi 5 ay oldu hamileyim? Sorun olur mu?

Baştan belirteyim doktora sor yazmayın soracağım elbet benim amacım deneyim okumak.

Ben 5 ay önce sezeryan ile doğum yaptım doktor sezeryan ile doğum yapanların 2 yıl beklemesi en doğru rahim toparlanması içş. Demişti. Doğum yapslu 5 ay oldu ben tekrar hamileyim.

Doktor 2 yıl gebe kalma dedi 5 ay oldu hamileyim? Sorun olur mu?
Cevapla