Sağlıklı beslenmeye yüzde 85 dikkat ediyorum. Dengeli ve düzenli beslenmeye çalışıyorum. Bunu kesinlikle kilo almamak için yapmıyorum. Sadece her ürünün ne kadar faydalı olduğunu biliyorum fakat bunu dozunda tüketilirse faydalı olacağını düşündüğüm için böyle yapıyorum
Sağlıklı beslenme konusunda kişi kendisini zorlamamalı. Birçok tattan zevk almalı. Bu tamamen beyinde kendini sağlık beslenmeye, hazır edenlerin hayatına geçirdiği bir uygulama aslında. Kesinlikle %90 dikkat ederim. %10 haftanın bir günü muhakkak istediğim tatlı, hamur işlerini gömerim..