Kızlar, ben diyetteyim ve birazcık karbonhidrat tükettim. Bir şey olur mu?

Bugün diyetimin 4. gunundeyim ve bu zamana kadar 3gun boyunca hicbir karbonhidrat tuketmedim ama tabi insanlık hali herkes karbonhidratlara asiktir sizinde diyette iken karbon hidrat tükettiğimiz olmuştur şu an egzersizime son 5 dk acil pls şimdiden teşekkürler (:

Kızlar, ben diyetteyim ve birazcık karbonhidrat tükettim. Bir şey olur mu?
Cevapla