Kürtaj yasaklanmalı diyenlere sorum. Neden yasaklanmasını istiyorsunuz?

Tecavüze uğrayan kız çocukları, kadınların ne suçu var? Cinsel şiddet gördükleri yetmiyormuş gibi bir de istemedikleri halde anne mi olacaklar. Kürtaj yasaklanırsa çocuk anneler artacak. Toplum iyice bozulacak. Bu yüzden anlam veremiyorum kürtajın yasaklanmasını isteyenlere. Ayrıca bebek oluşmadan kürtaj yapılması yasal. Bebek oluştuktan sonra zaten kürtaj yasa dışı. Yani bir insanı öldürmüş olmuyorlar. Yanlışım varsa düzeltin lütfen.
Kürtaj yasaklanmalı diyenlere sorum. Neden yasaklanmasını istiyorsunuz?
Cevapla