Benim kac hafta oldu bilmiyorum yutkunma bozukluğum var psikoloğa gittim normal arkadaşım daha iyi teselli verirdi okadar diyim siz anlayın ilac yazdı işte geçmedi benim yutkunmam birde nefes darlığı oluyor bazenleri çok düşünüyorum herşeyi falan fistan yani xie diye bir ilac var hatirlamiyorum ismini x ile basliyodu galiba onu alıcam ama emin değilim ne yapmalıyım yan etki çok yapar mi günlük hayatımda kötü etki bırakır mı yani çok halsiz bıkmış gibi etkisi falan olur mu daha gencim bu yaşımda hayatımı mahvetmek istemiyorum yardım edin lütfen...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
İlaca göre değişiyor. Herhangi antidepresanı alırsan al ilk 15 zaten alışma süreci olduğu için farklı etkiler gösterecektir. Onun dışında evet bağımlılık yaratıyor bünyede.
İlk 15 gün*
Anksiyete kendi kendine geçer mi kursa baslicam ilaca başlarsam zort olurum yani napicam bilmiyorum çok çaresiz kaldım
Kendi kendine zor ya, geçmez
Öyle dedin ya şimdi gerildim öroqnşğçüzosja sen başladın mi yani napti yan etkisi falan?
2 senedir kullanıyorum. Öyle büyük yan etkisi yok. Sadece bırakınca ve ya unutunca almayı uyku sersemliği falan oluyor. Onun dışında bağımlı gibiyim zaten. d
Hiii sen şimdi benden buyuksunde 20 yaşında diyo profilinde napmaliyim baslimmi
Doktor tavsiyesi ile başlayabilirsin tabii ki 🙂
Tamam tesekkur ederimm 💗💗Allah rahatlık versin inşallah
Rica ederim. Geçmiş olsun ❤
Teşekkürlerr🥺💗
Anlatsana biraz yutkunma nedir. Ağzın kuruyor mu
Ağzım kurumuyor bak bazenleri yutkunma bozukluğum olmuyor aklıma getiriyorum sürekli çok düşünen birisiyim o yüzden geçmedi galiba bikere 3 sn bogazimda bekletmistim yemegi korkmustum o gunden beri yutma refleksim gitmiş gibi zorlanmıştım
Bademciklerin alındı mı peki
Yok yok alınmadı
Miden de bir sorun var mı gastrit reflü vs
Hayır hiç bir sorunum yok
Dilinde renk değişikliği vs oldu mu? Sararma yeşerme
Abi naoiyon sen yok biseymi yahu aaaa tövbe yarabbi
Ya bunu başka hastalıklar da yapar ve sen kafayı yersin. Hiç biseyin yoksa antidepresana devam et madem. Belki mantar enfeksiyonu vardır ağzında.
Abi anksiyetem varsa şu an zaten bunlari dedigin icin kafamin etini yicem galiba hastamiyim? Neyim var? Ay ya bir şey olursa? Diye kafamin içinde şimdi ben bunlari dusunucem he yani bunları yazarken dusunmedinmi abe guzel abicim yani bir şey demiyorum tititititi
Benimde var yıllardır ilaçla durduruyorum
Tamamdır sağolasın yazdin okadar Allah rahatlık versin inşallah
Ggecmis olsun
Teşekkür ederim