AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
214Cevap
Guzel bi paylasim olmuş tesekkűrler emeginize saglik
Çok şükür travma yaşayacak seviyede bir şey yaşamadım teşekkür ederim
Depremde hayatını kabedenlere Allah'tan rahmet geride kalanlara sabır versin hepimiz üzgünüz
Cok iyi bir dusunce, etkilenenler icin guzel ve iyi bir destek olabilir.
psikolojim o kadar bozukki nasıl düzelcem hic bilmiyorum
Deprem bölgesinde değilim ancak ailem oradaydılar ve Ankara 'ya taşındılar.
sümeyye sağlam ablam ne kadar düşünceli ve güzel davranış yapmış.
Deprem bölgesinde fiziki yapılması gerekli bu yardimim
pisikolog sümeyye ablam allah senden bin kere razı olsun
sümeyye hanım gerçekten emeğinize sağlık çok faydalı bir hizmet olmuş altın değerinde
faydalı içerik kesinlikle böyle psk. lar desteklenmeli diye düşünüyorum
Cok iyi bir dusunce, etkilenenler icin guzel ve iyi bir destek olabilir.
Çok güzel hir düşünce. Lakin benim hiç bir konuda ihtiyacım olmadı. Bunda da olmadı.
Yaşanan olayları düşündüğümüz zaman hepimizin bozuldu.
harika bir hareket değerli hocamızı tebrik ediyorum gerçekten çok ince düşünmüş
bence en iyisi olmuş bu destek en önemlisi çünkü herkes garip bir mentalitede şu an
duyarlılığı olan insanları görmek gerçekten gurur verici.
Çok ince çok düşünceli bir hareket tebrik ediyorum.
Duyuyorum evet, geceleri uyuyamıyorum çadırda kalıyor sallansa bile yine korkuyorum yeter artık dursun bu depremler yeter kaç gündür uyuyamıyoruz bile 😔😔😔😔
Depremin 3. Gününde Adıyaman da idim afad destek ekimizle birlikte arama kurtarma yaparken gözümün önünde 4 ekip arkadaşımı gözümün önünde en kazda kaybettim hağla aklımdan ve gözümün önünden gitmiyor bununla ilgili yardim talep ede bilirmiyim acaba.
Tabi ki lütfen iletişime geçin🙏🏻
Yarınlar için Belirsizlik ile ilgili çözümünüz nedir
Kahramanmaraşta yaşıyorum cogumuzda psikolojik problemler bıraktı herkes çok gergin ve sürekli sallandigini hissediyorum artık artçı depremi bile fark etmiyorum çünkü zaten sürekli sallaniyormuş gibi
Depremde hayatını kaybedenlere Allah’tan rahmet diliyorum. Paylaşım için teşekkürler
Çok güzel bir destek teşekkürler 👍
Teşekkür ederim her geçen gün iyileşiyorum, ilk günler çok kötüydü
Yani duyalabilir ama şu an yaralar Cok taze biraz zamana ihtiyaç var
Ücretsiz psikolojik destek imkanı çok güzel düşünülmüş. Hem size hem de KS'ye bu imkan için teşekkür ederim. Deprem sürecinde etkilenen arkadaşlarımla paylaşacağım, bu destek hepimize iyi gelecek
Sümeyye hanım aktif olarak kullanmıyorsunuz sanırım hesabı
Merhaba, haftada bir gün ziyaret etmeye çalışıyorum bu platformu. Bana daha hızlı ulaşılması için gereken bilgiler profilimde mevcut.
Olurda bir gün piskolojimi bozarsam ilk size yazıcam güleç yüzünüz insana iyi geliyor
Nazik sözleriniz için teşekkür ederim. İhtiyaç duyduğunuzda destek olmayı çok isterim. İyi günler dilerim.
Sağolun Sümeyye hanım teşekkür ederim hayırlı işler kolay gelsin
Çok yararlı olur. Deprem bölgesinde değilim ama 1999 depremini gördüm yıllarca kendime gelemedim
Allah sabır versin artık başımıza ne gelir diye beklerken kıyamet kopuyor
deprem bölgesinde olup etkilenen bir çok insan var maalesef ayni bunları düşünmeleri bile çok güzel olmuş bence
Ben şahsen deprem bölgesindeydim. İlk başlarda ciddi bir psikolojik destek almam gerektiğini düşündüm. Ama şimdi çok şükür daha iyiyim. Kendi kendime atlaticam (Atlaticaz) Umarım en yakın zamanda deprem etkilerinden kurtulmuş oluruz.
Sadece deprem ve afettden değil de genel olarak toplu seanslara ihtiyacımız var ülkecek
#Hükümdar
ilginizden dolayı kendi adıma teşşekkür ederim
İşte bizi bu dayanışma kurtaracak! ♥
Tebrik ve teşekkür ederim. :)
Duymayan yoktur Hocam
Allah yardımcımız olsun.
Belkide en çok ihtiyacımız olan şey psikolojik bi destek nereye gitsen başını sokacak bi yer bulabilirsin ama psikolojin bozuldu mu onu onarmak çok zor
İnsanlar hiçbir şey olmamış gibi davranıyor o çok üzücü.
Psikolojik desteğe deprem yüzünden ihtiyacım yok. Başka sebeplerden dolayı psikolojik desteğe ihtiyacım olabilir fakat ben destek falan istemiyorum. Şu anki halimle iyiyim ben.
Ankaradayım benim bile psikolojim alt üst olduysa orada yaşayan insanları düşünemiyorum. Psikolog ve sosyal hizmetli arkadaşlara çok iş düşüyor. Allah kolaylık versin
Ya şöyle haberler duydukça çok mutlu oluyorum iyi ki varsınız
Güzel olmuş ama ben deprem bölgesinde degilim
Afetten değil ama genel olarak duyuyorum. Bu da kabul ediliyor mu?
Adıyaman'da yakalandım çok kötü durumdayım destek olursanız çok sevinirim bildiğim tanıdık psikologlar ile görüştüm iki seansa kadar destek olup bıraktılar
Çok iyi çok duyarlı bir davranış teşekkür ederim.
Hanımefendi burada bulunmanız çok güzel bir düşünce ama maalesef psikolog tam bi fayda sağlayamaz
bu afetten dolayi degil de baska seyler dolayi kafayi yedim kafama sikacagim
Slayt okuyarak ders geçen psikologlara değil de psikiyatristlere ihtiyaçları vardır
Çok güzel bir destek olmuş deprem bölgesinde yaşayan insanlara sabır diliyorum.
Ben 1 hafta hataya gittim kaldım çok Fen çook 😥😥😥
Allah acılarını dindirsin, ölenlere gani gani rahmet eylesin
Söylenecek hiç bişey yok Allah yar ve yardımcıları olsun
sümeyye ablama ne kadar çok teşekkür etsek azdır. depremzedeler için mükemmel bir hizmet sunuyor hemde ücretsiz.
Artık herkesin psikolojik destek alması gerekiyo yaşlısından büyüğüne çocuğuba ergenine kadar normal zamanlarda bile
Deprem gerçekten hepimizi çok etkiledi bizde yaşadık depremi ama çok şükür ki yıkılan bina yok. Ama memleketimde çok ölen oldu
Yok duymuyorum bu Psikologlar ne işe erik zaten boş insanlar Boşu Boşuna para Bir dünya para istiyorlar Bir de bir seans başına
İstanbul depremi olmadı ama bizim de psikolojimkzi çok etkiledi ölüm korkusu ve hep tedirginlik var ufak bir sesde bile korkuyoruz
Arkadaşlarımı kaybettim ama psikojim bozuldu demeye utanıyorum ben bu kadar etkilendiysem ailesini düşünemiyorum Allah sabır versin
korku dumuyorum. deprem her an olabilecek bir şey. tek korkum devletin yetersiz olduğunu gördüğüm için enkaz altındaki insanlar için
Çok zor bir süreçti rabbim yaşayanlara ailelerini çocuklarını akrabalarını kaybedenlere sabır versin bir daha yaşatmasın inşallah