Geç oldu biliyorum ksye girmiyordum evde yapabileceğim çok fazla birsey yok maddi açıdan yapabileceğimi yaptım evde boş boş oturmak yerine en azından burada etkilenen birileri varsa buradan bana yazabilir en azından biraz konuşabilirim tabi ne kadar rahatlatır bilemiyorum ama tekrar geçmiş olsun herkese
Depremden etkilenenlere acil şifalar diliyorum hem fiziksel hem de ruhsal olarak nasıl atlatacağız?
zaman alır.. epey bir zaman... benim korkularım arasında sadece bir an evvel önlem alınmazsa daha büyük felaketlere gebe kalabileceğimiz.. İstanbul gibi bir metropolda bu şekilde olduğunu düşünmek bile istemiyorum.. Allah korusun, korusun da bir an evvel yetkililer harekete geçmeli. Önce Önlem sonra Dua!
Depremden sonra depremzedelerin artık ruhsal-manevi desteğe ihtiyacı var, burada psikologlarimiza büyük sorumluluk düşüyor, umarım yardımcı olabilirler