Doğumdan beri çeşitli sağlık sorunlarım oldu. Sizce benim hayatım kötü mü geçti?

Doğum anında bacaklarım kalçadan sakatlandı.4 yaşıma kadar yürüyemedim sonra iyileşdim.1 yaşımdayken belekten düştüm beynim travma aldı. Birinci sınıfa giderken okumakta, yazmakta ve anlamakta zorlanıyordum. Futbol oynayamadığım için akranlarım beni dışlıyordu. Daha sonra yeni okula gittim. Sınıfta erkekler çoğunluk olduğu için kavga gürültü küfür eksik olmazdı ama iyi arkadaşlıklar edinmiştim. Ailemin yönlendirmesiyle prestijli okul kazandım ve o okula gittim. Keşke ölseydim de o okula gidemeseydim. Orada beni ezdiler, aşağıladılar, hor gördüler. O lise benim hayatımı mahvetti. Ne bir kız arkadaşım oldu, ne bir güzel anım oldu. Üniversite hayatım güzel gidiyordu benden hoşlanan kız vardı onu da pandemi mahvetti. Kendimi çok şanssız hissediyorum. Allahın belası liseye gittiğimde yüzümü sivilce bastı. Saçlarım dökülüyor. Annemle babam birbirini sevmiyor. Gün geçtikçe yaşamakta zorlanıyorum.

Doğumdan beri çeşitli sağlık sorunlarım oldu. Sizce benim hayatım kötü mü geçti?
Cevapla