Apandisit ameliyatı olmamın üstünden yaklaşık bir yıl geçmesine rağmen apandisitin olduğu bölge hâlâ çok acıyor neden?

az önce sancı girdi ve cok acıdı hâlâ aciyor bazen de dikişlerim çok kaşınıyor

Apandisit ameliyatı olmamın üstünden yaklaşık bir yıl geçmesine rağmen apandisitin olduğu bölge hâlâ çok acıyor neden?
Cevapla