El, ayak, bacak ve kol uyuşması var. Nörolojiye gittim bir şey yok dedi, neden olabilir?

Sağlık

El, ayak, bacak ve kol uyuşması var. Nörolojiye gittim bir şey yok dedi, neden olabilir?
Cevapla