Miyopum ve gözlük takmaya başladım ben kendime çok yakıştırıyorum millet yok tipsiz oldun yok inek gibi gözüküyorsun?

  • Fotoğrafını görseydik bari diyeceksiniz ama paylaşmak istemiyorum olay şu kemik gözlük modeli seçtim bence gayette yakıştı ama bana yuvarlak alsaydın dediler ama bence herkeste var ve artık bunalttı kendimi övmek için demiyorum çoğu kişi bana güzelsin derler ama işte inek gibi gözüküyorsun veya tipsizleştin çıkar şunu abi ben keyfime mi takıyorum gözüm bozuk ondan takıyorum acaba alisamadiklarindan falan mı canımı sıktı tabi ki ben beğendikten sonra onların söylediklerinin bir önemi yoktur ama siz kemik gözlüğü begeniyormusunuz yuvarlak daha mı güzel ama bence kemik gözlük daha iyi gibbi😁
Miyopum ve gözlük takmaya başladım ben kendime çok yakıştırıyorum millet yok tipsiz oldun yok inek gibi gözüküyorsun?
Cevapla