
Bir süredir sürekli uyuz soruları görüyorum. Neden insanlar bu kadar uyuz olmaya başladı?

Bir süredir sürekli uyuz soruları görüyorum. Neden insanlar bu kadar uyuz olmaya başladı?
Uyuz doğrudan temas ya da eşyalara temasla bulaşıyor. Ekstra olarak hijyen gerekli, ayrıca temastan da kaçınmak lazım. Nüfus yoğunluğunun böylesine artması bir neden olabilir, özellikle kalabalık ortamlarda çok bulunmak kişiden kişiye bulaşı da tetikliyor🫠
Şimdiden eic vereyim ben 😀
Rica ederim, asıl eic verilecek cevap için ben teşekkür ederim 😀
Evet öyle olmuş, ben de yeni yeni alışıyorum 😀
Normalde olabilir oto düzeltme kullanmıyorum da bu hata değildi evet 😀
Yavaş yavaş alışacağız 🙃
Onlarda da cevap yazıyor.
Tam nereyi kastettin?
Ekleyebilirsen ekran görüntüsü iyi olur, tam cevap bulabiliriz.
Onlar da cevap olmuş, yani bende öyle görünüyor 😀
https://www.hizliresim.com/kwd5ipl
Nasıl ya 😀
Tarayıcıdan mı giriyorsun Chrome falan, yoksa uygulamadan mı?
😀
İndirip bakim bakalım bende nasıl olacak uygulamada.
Senden değil, ben de indirip baktım aynı, uygulamada değiştirilmemiş 😀
Galiba 😀
Bence hastalıkların artma nedeni daha çok sağlıksız insanların iç içe olması olabilir yani aslında her türlü hastalığı barından insanlar kendine dikkat etmiyor ya da bunun için yeterli önlemler alınmıyor belki de
Bu arada sağlara dönmüşsün abi :D
Evet toplum olarak fazlasıyla iç içeyiz 😀
Yavaş yavaş, biraz da farklı şekilde 🙃
Cevap
2Cevap
Salgn hastalklar
Tozlar virusler
korona etkisinin sürmesi
Afetlern psikolojik etkisinin ülkece hissedilmesi
Hepsi birden diyorsun 🙃
Sudan haberi olmayan mülteciler yüzünden her türlü hastalık tekrar hortladı
Su çok önemli...
Uyuz sorulara uyuz mu oldun senn 😄
Yok yaaa 😀
Onu bilgi olsun diye ekledim, konuya eğlenceli bakış 🙃
Yeşilçam filmlerini ezberlesek pek çok sorunu yaşamazdık...
youtube.com/shorts/V183ikmrNBk?feature=share
Uyuz olanlara değil de bunlara uyuzum evet 😀
İnsanlar uyuz olduğu için 😂
İnsanlar niye uyuz? 😀
Bilmem o insanlara sormalı 😄
😀
😝
Ben de kaşınıyorum onların yüzünden
Dikkat et kendine 😀
Pisler çünkü.
Temizlik şart 🙃
İmandanmış
😀
Kese etmedikleri için olabilir
Olabilir 🙃
Uyuzun sebebi belli de bu kadar neden çoğaldı bilmiyorum, onu merak ettim yaşayanlardan fikri olan, etrafındakilere tanık olan var mı diye 🙂
Bu kesin 😀
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar