Deprem olduğundan bu yana nefes açlığı hissediyorum, boğuluyor gibi oluyorum. Psikolojik bir hastalığa mı yakalandım?

Hatayda depreme yakalandım. Deprem olduğundan beri uyurken nefessiz kalıp uyanıyorum, uyanıkken de güçlükle nefes alıyorum. Kalp atışlarım hızlanıyor ve avuçlarım terliyor. Psikolojik bir rahatsızlık mı oluştu sizce?

Deprem olduğundan bu yana nefes açlığı hissediyorum, boğuluyor gibi oluyorum. Psikolojik bir hastalığa mı yakalandım?
Cevapla