Depremden sonra kafayı yedim galiba. BEYNİM SALLANIYOR VE DURMUYOR?

. Yasadigim o anı tekrar tekrar düşünüyorum. Zırt pırt lambaya bakıyorum annem uyudu binadakiler evi terk edip köylere gitti. Ölümü bekler gibi hissediyorum hareketsiz oturuyorum kolumu kıpırdamıyorum korkudan😓

Depremden sonra kafayı yedim galiba. BEYNİM SALLANIYOR VE DURMUYOR?
Cevapla