Depremden dolayı ilk bir kaç katta sıva çatlakları var beni çok korkutuyor yikilacaz sanıyorum kafayi yicem uyuyamıyorum?

binaya bakilmis kolon ve kirislerde sorun yok denilmiş ama güvenemiyorum kalp krizinden öleceğim eve girmek bile istemiyorum bide 14. kattayim

Depremden dolayı ilk bir kaç katta sıva çatlakları var beni çok korkutuyor yikilacaz sanıyorum kafayi yicem uyuyamıyorum?
Cevapla