Deprem olucak die uyuyamıyanlar yanızmıyım yoksa benim gibi panik atak olan var mı?

İstanbul'da yasıyorum ama içimde kötü bi his var egede hep deprep oluyor simdi diyceksinizki egeyle istanbulun ne alaksı var ama bunu beynime anlatamıyorum ya burada yıkılırsa die die uyaymıyorum :(
Deprem olucak die uyuyamıyanlar yanızmıyım yoksa benim gibi panik atak olan var mı?
Cevapla