Psikiyatri ilaçlarında doz yükseltmek mi yoksa ilaç değiştirmek mi daha iyidir?

Dozu yükseltmek mi yaramadı diye değiştirmek mi önemlidir?
Etkisini az gordugum ilaç biraz yükseltildi daha sonra yine gittim ilaç değiştirdi birazdan yükseltip bakıp sonra değiştirmek mantıklı degilmi
Efxor ilk 150 sonrasında 37. bucuk yine eklendi sonra kaldırdı ilaç farklı yazdı..
Psikiyatri ilaçlarında doz yükseltmek mi yoksa ilaç değiştirmek mi daha iyidir?
Cevapla