Sevgilimle depremden beri her gece uyumadan vedalaşıyoruz ölürsek diye. Sizce terapiye gitmeli miyiz?

Sevgilim 6 Şubat depreminden beri her gece uyumadan önce vedalaşıyor ve bana o ölürse kendimi yas tutarak kaybetmemem için sözler verdiriyor. Böyle konuşmak istemiyorum diyince de uyuyamıyor. Her gece vedalaşmak çok ağır geliyo bana. Acaba biriyle konuşması mı lazım

Sevgilimle depremden beri her gece uyumadan vedalaşıyoruz ölürsek diye. Sizce terapiye gitmeli miyiz?
Cevapla