Uyuz oldum, ilaçlar fayda etmiyor. Ne yapmalıyım?

Merhabalar herkese. Annem uyuz oldu, ondan da bana bulaştı. Sırtım kollarım ve göğsüm kabarcıklarla doldu, el bileklerim de kaşınmaya başladı. Doktor kwellada losyon ve kwellada şampuan verdi, 2 gündür kullanıyorum ama kaşıntıda azalma yok. Annem lokman hekimden Ardıç katranı yağı ile saf vazelin aldı, ikisini bir karıştırdı; onu da sürdük vücudumuza. Bir de kayısı hoşafına bir kaşık koy bunu, diye bir kırmızı toz bir şey vermiş lokman hekimdeki abi, onu da kullanıyoruz. Ama geceleri kaşıntı azıyor, çıldırmak üzereyim. Kaşımadan durmak çok zor. Bu benim 4. günüm, annemin de uyuz olduğunu öğreneli 4. günü. Bir aydır böyle kaşınıyor annem, bana yeni bulaştı. Üstelik annemin kolları kaşımaktan mı yoksa hastalıktan mı ne bilmiyorum ama kıpkırmızı oldu, hatta kurumalar başladı. Ne yapacağız, bir çare varsa söyleyin lütfen.
Uyuz oldum, ilaçlar fayda etmiyor. Ne yapmalıyım?
Cevapla