Sağol gülüm teşekkür ederim bu sene şu gribten öksürükten kurtulamadim gitti havalardan mıdır nedir anlamadım oyuzden serum taktırdım hiç halim yoktu şimdi daha iyiyim
Gecmıs olsun 2 yıl once bende denk geldim acemı hemsıreye kan verdıkten sonra Boyle morarmıstı 2 gün falan hareket ettırırken acıyordu o geldı aklıma ... memleket Zonguldak galıba
Teşekkür ederim gülüm sağolasın 🙏 dün acile gitmiştim koluma serum takmışlar di sonra kolum böyle oldu... bugünde ölmedik çok şükür ama yaşadık mı bilmem 🤣🤣
😂😂 arabamiyim ben hasar kaydı çıkarayım on kaput sağlam orjinal vurugu kırığı değişen parçası yok , otomatik cam kapı , merkezi kilit sistemi , havalı yastık mevcuttur çizik ve boya yoktur hasar kaydı bulunmamaktadır temiz ikinci el az kullanilmis sahibinden 😂😂 dosta gider
Yok beyefendi 😂 isterseniz alın bir expere götürün oda olmadi bir tur binersin 😂 arabadan ses geliyormu hız göstergesi ve yol tutuşu nasıl bakabiliyorsunuz efendim 😂
AA ordaki yazdığım kelime degistirilmis tekrar yazıyorum " nekadar usta şoför olsanızda yol üzerindeki kavsaklara ve çevrendeki yav şak. lar@ra dikkat etmeni tavsiye ederi hayırlı sürüşler dilerim 😂😂
Biz o yaşları geçeli çok oldu. Biz milletin kaputa yaslandigi yaşlarda çocuk büyütüyorduk biz onların yaşadıklarının çeyreğini yaşamadık ki. Çocukluğumuzdan beri köpek gibi gibi çalışıyoruz onlar gibi öyle eğlenecek vaktimiz olmadı bizim
Teşekkür ederim 🙏 gülüm sağolasın hayır dün acile gitmiştim koluma serum takmışlar di sonra kolum bu hale geldi... bugünde ölmedik çok şükür ama yaşadık mı bilmem 🤣
🤣🤣 ama artık öğrendin biliyorsun benim bu sitedeki lakaplarim neşeli bayan , pozitif kadın, çılgın muhasebeci , sitenin neşesi bunlar 😂 bu Simayı unutma her an heryerde karşına çıkabilir 😂
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
40Cevap
Çok geçmiş olsun abla umarım iyileşirsin :(
Sağol gülüm teşekkür ederim bu sene şu gribten öksürükten kurtulamadim gitti havalardan mıdır nedir anlamadım oyuzden serum taktırdım hiç halim yoktu şimdi daha iyiyim
Kan alırken hemsıre damarımı zedeledı bu nasıl oldu..
Hayır gülüm koluma serum takmislardi sonra kolum böyle oldu... bugünde ölmedik çok şükür ama yaşadık mı bilmem 🤣
Gecmıs olsun 2 yıl once bende denk geldim acemı hemsıreye kan verdıkten sonra Boyle morarmıstı 2 gün falan hareket ettırırken acıyordu o geldı aklıma ... memleket Zonguldak galıba
Aynen öyle oldu benimde dün gece çok ağrıdı geçer birkaç güne bir şey olmaz benim memleketim Kastamonu ama İstanbul da yaşıyorum
Teşekkür ederim 🙏 ağzına yüreğine sağlık 🙏
Bende aslen Kastamonu'luyum.. ama annem Zonguldak ta. .. orada gulum kelımesını herkes kullanıyor o gelmıstı aklıma :)
Doğrudur bende çok kullanırım
Çok geçmiş olsun ne oldu böyle birimi zarar verdi
Yok be gülüm kim niye zarar versin serum taktırdım koluma kolum sonra bu hale geldi geçer bir kaç güne önemli bir şey değil
Geçmiş olsun güzelim acil şifalar dilerim. acemi birine düşmüşsün gel tecrubelisine dermişim 😂😂
Yaa ben size beni üzmeyin hasta olurum dedim 🤣🤣
Teşekkür ederim gülüm sağolasın 🙏 bugünde ölmedik çok şükür ama yaşadık mı bilmem 🤣🤣
Sana kıyamam bir haftada bir şey kalmaz
Aynen gülüm öyle inşallah geçer birkaç güne 🙏
Kolun rengarenk olmuş gök kuşağına dönmemiştir inşAllah. 😅
Geçmiş olsun Allah nazarlardan kem gözlerden korusun. İyileştimi topladımı biraz.
Çok teşekkür ederim 🙏 daha iyiyim serum taktirimca gözlerim açıldı bee 🤣 bugünde ölmedik çok şükür ama yaşadık mı bilmem 🤣
Rica ederim. Allah dahada iyi etsin. Allah sağlıklı huzurlu uzun ömürler ihsan etsin.
Bana öte taraftan bildirmediğine göre yaşıyorsundur. 😅 Neyse serumuda içtin seni 6 ay idare eder. 😅
Amin gülüm insallah 🙏 birkaç güne geçer bir şey olnaz
. 👍
Geçmiş olsun. Serum bu ya şişede durduğu gibi durmuyor :)
Aynen öyle oldu valla 😂😂
Teşekkür ederim 🙏 ağzına yüreğine sağlık
Rica efenm..
Geçmiş olsun. Nasıl böyle oldu. Kan aldırırken mi böyle oldu
Senin hasretinden hasta olup yataklara düştüm 🤣
Hasret öyle yapmaz. Hele benim hasretim hiç olmaz
Geçmiş olsun ne oldu hayırdır sana bir şey olmasın üzülürüm
Sana bunu yapan hemsireyi varya...
Teşekkür ederim gülüm sağolasın 🙏 dün koluma serum takmışlar di sonra kolum bu hale geldi...
İşte o hemşireyi bana verecekler ki sana yaptığının acısını çıkarayım
Yaa bazı hemşirelerin elleri sert olabiliyor gerçekten neyse sağlık olsun geçer birkaç güne
Yaa sen bana iyi bakmiyorsun demekki bak hasta oldum
uuu.. acemi hemşire kazası sanırım.. geçmiş olsun..
Aynen öyle oldu serum takmışlar di koluma sonra kolum böyle oldu 🤣 bugünde ölmedik çok şükür ama yaşadık mı bilmem 🤣🤣
merak etme.. bizim gibi kötüler kolay kolay ölmüyor :)
Kötüler mi 🤣 ben hiç bir zaman kendimi böyle bir katagoriye koymam kusura bakma bencede m insanlara faydam olur zararım olmaz
işte kötülük dediğin budur zaten.. faydam olsun dersin bir bakmışsın taşlamışlar.. :)
Geçmiş olsun noldu hemşire faciası mı, burası kolun mu? 😬😬
Senin hasretine daha fazla dayanamadım yataklara düştüm 🤣🤣
Ee geliiim. 😂 😂
Artık bir kolanya ve çelenk yaptırıp geçmiş olsuna gelirsin 😂
Yastığımı da aldım, gece alnına nemli bez koyarım falan. 😂
o serumu takan hemşireyi gönder bana.
🤣🤣 acilde bir serum takmıslardi kolum
sonra böyle oldu.. bugünde ölmedik çok şükür ama yaşadık mı bilmem 🤣🤣
yaw hala geçmedimi bu kedi mamasını görmüş miyaw demiş.
Aşk olsun ben senin gözünde şimdi kedimiyim incindimmmm 🤣
Geçmiş olsun fena olmuş
Teşekkür ederim 🙏 ağzına yüreğine sağlık bugünde ölmedik çok şükür ama yaşadık mı bilmem 🤣🤣
Allah şifa versin. Hemşire acemi herhalde, olabilir tabi böyle şeyler..
İyi emmisler ama yanlış yerden başlamışlar 😊
Çok ama çok geçmiş olsun. Sanırım serumdan sonra oldu. Umarım ciddi bir şey yoktur
O nasıl bir morluk 😁 geçmiş olsun
Teşekkür ederim gülüm sağolasın 🙏 dün acile gitmiştim koluma serum takmışlar di sonra kolum böyle oldu... bugünde ölmedik çok şükür ama yaşadık mı bilmem 🤣🤣
Neyse sadece morluk ise hasar sorun yok:)
😂😂 arabamiyim ben hasar kaydı çıkarayım on kaput sağlam orjinal vurugu kırığı değişen parçası yok , otomatik cam kapı , merkezi kilit sistemi , havalı yastık mevcuttur çizik ve boya yoktur hasar kaydı bulunmamaktadır
temiz ikinci el az kullanilmis sahibinden 😂😂 dosta gider
Şase ve dileklerde işlem var mı 🤣
Yok beyefendi 😂 isterseniz alın bir expere götürün oda olmadi bir tur binersin 😂 arabadan ses geliyormu hız göstergesi ve yol tutuşu nasıl bakabiliyorsunuz efendim 😂
Hararet yapmış mı kontrol etmek lazım 🤣
Hı hı 😂 bak sende usta sanayicilere taş cikartirsin bee 🤣 arabadan anlıyorsun Necati usta 😂
İyi anlarım hemde baya 😁
Ne kadar usta şoför olsanızda yol üzerindeki kavsaklara ve çevrendeki kardeşim dikkat etmeni tavsiye eder hayırlı sürüşler dilerim 😂😂
Haha.🤣🤣🤣
AA ordaki yazdığım kelime degistirilmis tekrar yazıyorum " nekadar usta şoför olsanızda yol üzerindeki kavsaklara ve çevrendeki yav şak. lar@ra dikkat etmeni tavsiye ederi hayırlı sürüşler dilerim 😂😂
Gülmeee 😂😂
Ben test sürüşü yapmadan yola çıkmam. Yağı suyu kontrol ederim. Öyle 🤣🤣
Tabiki lastiklere de bakmayı ihmal etme havası inmiş tekme atarak bak 😂😂 adettendir 😂
Tabiki. Hava yastıkları da önemli 🤣
Hı hı 😂 Necati usta ordan 13 14 anahtarını uzativer helee motoru sökücem 😂
Dikkat et kaputa yatirmasinlar🤣🤣
Biz o yaşları geçeli çok oldu. Biz milletin kaputa yaslandigi yaşlarda çocuk büyütüyorduk biz onların yaşadıklarının çeyreğini yaşamadık ki. Çocukluğumuzdan beri köpek gibi gibi çalışıyoruz onlar gibi öyle eğlenecek vaktimiz olmadı bizim
Geçmiş olsun 🌸
Sağol gülüm teşekkür ederim 🙏 bugünde ölmedik çok şükür ama yaşadık mı bilmem 🤣
sjsj bunu günün sözü yapalım 😃
😂😂
😂🤣 senimi kırıcam güzellik tamam olsun bee
Kırma beni 😅💙
Ben seni kirarmiyim güzellik bak güncelleme kısmına bile adını yazdım bee daha ne yapıyım senin için
hahah yiaaaa ♥️😃 yeni gördüm çok güzel olmuş
rica ederim gülüm ne demek Ben seni kırmam demiştim güzellik sen kırılacak insanmisın sana çokça kalp ❤️❤️❤️❤️❤️
Sana da bi sürüüü kalp ☺️❤️
Teşekkür ederim 🌹🌿🌹🌿🌹🌿🌹
Ne oldu
Serum takmışlar di koluma sonra kolum böyle oldu... bugünde ölmedik çok şükür ama yaşadık mı bilmem 🤣🤣
Acemi sağlıkçı kazası desene😄
Aynen biraz öyle oldu sanırım geçer birkaç güne bir şey olmaz
Geçmiş olsun, acil şifalar dilerim canım 💐☺️
Çok teşekkür ederim ayzina yüreğine sağlık 🙏
Hayırdır ablacım
Serum takmışlar di gülüm koluma acilde sonra kolum bu hale geldi
Geçmiş olsun ablacım
Çok teşekkür ederim ağzına yüreğine sağlık 🙏
Çok geçmiş olsun 🥺🙏🏻 damar mi patladı
Teşekkür ederim 🙏 gülüm sağolasın hayır dün acile gitmiştim koluma serum takmışlar di sonra kolum bu hale geldi... bugünde ölmedik çok şükür ama yaşadık mı bilmem 🤣
Yaşadın inşallah çok yaşarsın 😎
Teşekkür ederim 🙏
Rica ederim 🙏🏻
Düştünmü
Yok hayır gülüm koluma dün serum takmışlar di kolum sonra böyle oldu
Ben senin nese kaynagi oldugunu bilmiyordum bile benim nazarim degmedi
🤣🤣 ama artık öğrendin biliyorsun benim bu sitedeki lakaplarim neşeli bayan , pozitif kadın, çılgın muhasebeci , sitenin neşesi bunlar 😂 bu Simayı unutma her an heryerde karşına çıkabilir 😂
Sen beni tanıyormusun peki 😊
Eğer kendinizi tsnitirsaniz tanımaya çalışırım
Ksproff bende kızlarsoruyor prefesörü 😊
@Ksproff öğrenmiş olduk sayın profösör
4 aylik koklu bor gecmisimiz var senle daha nocelerine inşallah 🙂⚘️
O geçti aetik
Artık
Puhaha nedenmiş
Duygusuz ve duyarsız insanlara hiç tahammülüm yoktur oyuzden olabilir
Ooo ne ara tanidiniz siz beni oyle ya hanimefendi
Hakaret bile ediyorsuniz baksana canin sagolsun ne diyeyim
ulen üstüne 20 kg dambıl mı düştü bu ne hal
Hayır öyle bir şey olmadı acile gittim serum takmışlar di koluma sonra kolum bu hale geldi... bugünde ölmedik çok şükür ama yaşadık mı bilmem 🤣🤣🤣
Sen ne yaptın kendine geçmiş olsun güzellik
Senin hasretinden hasta olup yataklara düştüm 🤣 zalımmm 😂
Hasret çekme söyle gelirim ben güzellik
🤣😂
Tovbee kim moratti giiii
😂😂 hemşire kim olucak gönül isterdiki sen morart ama işte 🤣🤣
Tovbeeee evrata bak
Seni morartacak çoklar vardır çıkar beni hayalinden
Geçmiş olsun bu arada
Bu morarti ne be
Çok teşekkür ederim 🙏 serum takmışlar dı kolum bu hale geldi
Vay zalımler vay
Morluğunda iyisi...
🤣🤣 bugünde ölmedik çok şükür ama yaşadık mı bilmem 🤣
Iyisin iyisi hararetin yerinde
Çok şükür daha iyiyim
Hararetim mi yerinde 🤣🤣 ordan cokmu belli oluyor yaa 😂
Tabi tabi hararetin beni bile vurdu
Terledim
Aaa geçmiş olsun ne oldu
Senin hasretinden hasta olup yataklara düştüm 🤣🤣
Kıyamam sana bebeğim 🙂🙂🙂💐💐💐❤️❤️😂
Ya bak beni ne hallere getirdin 😂😂 iyi bakmıyorsun demekki bana 😂😂
Halbuki çok iyi bakıyordum sana demek ki bir yerde hata yapmışım
dur öpimde geçsin 😊😊😊
🤗🤗
🌷🌷🌷
Acil şifalar diliyorum
Çok teşekkür ederim 🙏 ağzına yüreğine sağlık bugünde ölmedik çok şükür ama yaşadık mı bilmem 🤣
Yaşamak direnmektir
Kantaron yağı sürerseniz çabuk iyileşir
Saf zeytin yağı sür dediler onu sürdüm gece birde ağrıyordu o kolum geçer bir kaç güne teşekkür ederim 🙏
Morarmaya en iyi tedavi şekli ya et ki onu alacak kadar zengin değiliz 😜🤣
ya da kantaron yağı
Birde öldürmeyen acı seni güçlendirir derler 🤣🤣
🤣🤣 yeterince hastane ve ilaç parası verdim birde et parasimi veriyim 🤣🤣 doğru diyorsun
En iyisi ben ölümü bekliyim 🤣🤣
O nasıl bir söz, ölüm bizim gibilerden uzak olsun
😊😊😊
Ölümü hak eden o kadar gereksiz kişi var ki, neden biz ölelim ki
Orası öyle gerçekten en azından bizim kimseye zararımız yok
Ama onların bizim gibilere zararı oluyor
Orası öyle tabiki ama herkes niyetinin ekmeğini yer bunu unutma
Öyle ama bazılarının sadece oksijen israfı olduğunu siz de iyi biliyorsunuz
Kan alırken damar mı bulamadılar? 😅
Yok setum takmıslardi sonra kolum bu hale geldi 🤣🤣 bugün de ölmedik çok şükür yaşadık mı bilmem 🤣
Serum canlandırmış. 😅
Aynen öyle oldu gerçekten gözüm açıldı bee 😂
Geçmiş olsun. :)
Artik bir kolanya çelenk filan alır geçmiş olsuna gelirsin 😂😂
Konum neresi? 😅 çelenk hmm. 😅😅
Konuma gerek yok ben senin baktığın yerde olurum 😂 konumu napican çelenk mi yoliycan hınzır şey seni 😂
Teşekkür ederim gülüm sağolasın geçer birkaç güne inşallah 🙏
Özdemir Asafla güne başladık hadi bakalım. Hınzır da olduk, umarım geçer: :)
Teşekkür ederim ölmemi bekleyen adam 😂
Aa aşk olsun neden bekleyim zaten gidici gibisin. 😅
deme öyle deme öyle 😂 ağzına kimyon sürerim senin 😂 Bak bak laflara bak sende az hınzır değilsin hee 😂 hınzır şeyyy seni
O sırada kimyon: hak ettiysem eyvallah.
Benim gibi cıvıl cıvıl hayat dolu pozitif bir kadını yaşarken öldüren sensin hakedip haketmedigine sen karar ver zalımmm 😂
1 serumla pert olan da sensin tekrar düşün. 😅
AA ölmemi isteyen Kara vicdanlı adam yorum yazmış 🤣😂
Öyle ölmem füze atsaydın keşke 😂😂
Ölme ölme tamam hadi, bol bol c vitamini tüket de toparla. 😅 portakal alayım sana? 😅
Yaa bak şimdi böyle dedin gönlümü çaldın hınzır şeyyy seni 🤣
Ölüm ölüm " ölümm dediğin nedir ki gülüm ben senin için yaşamayı göze almışım
Sonunu düşünen kahraman olamaz gülüm.😅
O cepheye savaşmaya giden kahramanlar için söylenmiş bir söz olsa gerek
Serum iyi gelmiş sana. :)
Hı hııı 😂 senin eline bıraksam kendimi sabaha sağ çıkamazdım herhalde 😂
Sabaha düşüncesi bayağı iyimser oldu. 😅
Ne deseydim yaa zalımmm kuşluk vakti mi deseydim hee 😂
Vakit belirtmene gerek yok. Sen zaten serumu yemişsin iyisin. 😅
Böyle düşünmen gözlerimi yaşarttı doğrusu 😂 yürüyen cazibe seni
Cazibeye nereden geldik serum hanımefendi? 😅
Aman ben hastalıktan ne dedigimi biliyormuyum ki Allah aşkına 🤣😂
Karizmatik bir adamsın oyuzden dedim böylede nazik bir insanım işte 😄
Serumun etkisidir o öyle gösteriyordur. 😅
Hımmm belkide olabilir 🤣 hasta olduğum için sağlıklı göremiyor ya da düşününemiyor olabilirim haklısın çok bilmiş beyefendi 🤣🤣
Her zaman haklıyım ben. 😎
Tabiki 😂 sizi uzenlerin Allah bin belasını versin 😂😂
Bize geri gelir dönüp dolaşıp beddua etmeyelim. 😅
Damarını bulamamışlar sadece
Ohaa geçmiş olsun nasıl oldu o
Geçmiş olsun
Çok teşekkür ederim gülüm sağolasın 🙏 ağzına yüreğine sağlık 🙏
Gülüm ilk defa bu sözü duydum birinden
Geçmiş olsun tatlım
Teşekkür ederim gülüm sağolasın 🙏 bugünde ölmedik çok şükür ama yaşadık mı bilmem 🤣🤣
Sana bisey olmaz merak etme
Yaa bak gördünmü senin hasretinden hasta olup yataklara düştüm 🤣🤣
Noldu böyle
Serum takmışlar di koluma sonra kolum bu hale geldi. Bugünde ölmedik çok şükür ama yaşadık mı bilmem 🤣🤣
Pamukla bastırsaydın morarmazdı
Teşekkür ederim geçer bir kaç güne
Zor en az 10 gün
Sağol yaa içime su serptin 😂 öyle ölmem füze atsaydın keşke 😂
Ahha ölmezsin merak etme 😃 neden taktırdım serumu geçmiş ılsun
Bir haftadir griptim ve kendimi iyi hissetmiyordum oyuzden ama sindi daha iyiyim serumu yiyince gözüm açıldı bee 🤣
Atommu 😅
Serum mu taktilar
Evet serum takmışlar di kolum bu hale geldi.. bugünde ölmedik çok şükür ama yaşadık mı bilmem 🤣🤣
Aynen öyle oldu serum takmışlar di koluma sonra kolum bu hale geldi .. bugünde ölmedik ama yaşadık mı bilmem 🤣🤣
geçer bikac güne ölmek de kolay değil
Aynen öyle teşekkür ederim ağzına yüreğine sağlık 🙏
dayak mı yedin bune :D
Geçmiş olsun
Çok teşekkür ederim 🙏 ağzına yüreğine sağlık
Rica ederim
🙋🙋🙋
🙋🏻♂️🙋🏻♂️🙋🏻♂️
Son geçmiş olsun um da sana gelsin
Teşekkür ederim 🙏 ağzına yüreğine sağlık 🙏
☺rica ediyorum
Geçmiş olsun
Teşekkür ederim 🙏 bugün de ölmedik çok şükür ama yaşadık mı bilmem 🤣🤣
Çok teşekkür ederim ağzına yüreğine sağlık 🙏
Çok teşekkür ederim 🙏 ağzına yüreğine sağlık bugünde ölmedik çok şükür ama yaşadık mı bilmem 🤣
Çok geçmiş olsun
Çok teşekkür ederim 🙏
Çok teşekkür ederim 🙏 geçer inşallah birkaç güne bugünde ölmedik çok şükür ama yaşadık mı bilmem 🤣
Çok teşekkür ederim 🙏 ağzına yüreğine sağlık bugünde ölmedik ama yaşadık mı bilmem 🤣🤣
Estağfurullah ne ölmesi , hayat güzel. gunaydin
Teşekkür ederim sanada kocaman günaydın 🙋
Teşekkür ederim.
Geçmişolsun
Sağol gülüm çok teşekkür ederim 🙏
Rica ederim
Sağol gülüm teşekkür ederim 🙏
Rica ederim😂 abla
Çok geçmiş olsun
Kim kolunu emdi xkxmxkdkx
Sadece bir morarmışş yarın bisey kalmaz:)
noldu oraya
Geçmiş olsun
geçmiş olsunn
Kanmı verdin