8 ay süren mide ve karın ağrısı önceden rahatsız etmeyem gıdaların %80 rahatsız ediyor meyve, tatlı sebzeler yani tatlı gıdalar süt ürünleri, hamur buğday filan, gıdaların %80.
Bir çözüm bulamadım onları yersem ishal oluyorum ve sancılı ağrılar. Kan tahlili ultrason, kolonskopi ve gastroskopi hepsi normal çıktı bir IgE kan tahlili yuksek çıktı.
Ne yapabilirim bilgili biri var mı
187 boyun'da 90kg biriydim simdi 69kg dustum bir çare
Doktorlar IBS diyor ya da gıda intoleransı ama bir çare yok 8 aydır yemek yerken zehir yemişim gibi oluyor. Iştah var ama yemekten sonra ağrı ve sancı olunca + ishal 6 7 kere tuvalete çıkma, yemeğe dikkat edince'de kabızlık doygunluk hissi mide'de taş varmış gibi.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer