Bağırsak ve mide ağrısı, yemekten sonra ağrı rahatsızlık hisi ve doygunluk mide'de taş var gibi nasıl çözebilirim?

8 ay süren mide ve karın ağrısı önceden rahatsız etmeyem gıdaların %80 rahatsız ediyor meyve, tatlı sebzeler yani tatlı gıdalar süt ürünleri, hamur buğday filan, gıdaların %80.

Bir çözüm bulamadım onları yersem ishal oluyorum ve sancılı ağrılar. Kan tahlili ultrason, kolonskopi ve gastroskopi hepsi normal çıktı bir IgE kan tahlili yuksek çıktı.

Ne yapabilirim bilgili biri var mı

187 boyun'da 90kg biriydim simdi 69kg dustum bir çare

Doktorlar IBS diyor ya da gıda intoleransı ama bir çare yok 8 aydır yemek yerken zehir yemişim gibi oluyor. Iştah var ama yemekten sonra ağrı ve sancı olunca + ishal 6 7 kere tuvalete çıkma, yemeğe dikkat edince'de kabızlık doygunluk hissi mide'de taş varmış gibi.

Bağırsak ve mide ağrısı, yemekten sonra ağrı rahatsızlık hisi ve doygunluk mide'de taş var gibi nasıl çözebilirim?
Cevapla