Adetim düzensizken doğum kontrol hapına nasıl başlayacağım, nasıl kullanacağım?

eczaneden doğum kontrol hapı alıp kullanmayı düşünüyorum. İnternetten nasıl kullanıldığına baktım adetin ilk günü başlayıp 21 gün kullanılıyormuş sonra 7 gün ara veriliyormuş adet olsun diye sonra tekrar başlamıyormuş. Ama benim adetim zaten düzensiz. Bazen 2 hafta geç geliyor bazen erken geliyor. Bazen 3 ay gelmiyor. Şimdi ben nasıl kullanayım bu hapları? Doktora git filan demeyin lütfen gitmek istemiyorum anlayın işte. İlişkiye gireceğim hamile kalmak istemiyorum. Nasıl kullanmalıyım yardımcı olur musunuz?

Adetim düzensizken doğum kontrol hapına nasıl başlayacağım, nasıl kullanacağım?
Cevapla