Adet düzensizliğim var, doğum kontrol hapı kullanmak zorunda mıyım?

Yaklaşık 4 aydır adet olmuyorum ve doktora gittim. Ultrasondan baktılar ve raporumda ''Bilateral overlerde milimetrik foliküller periferal dizilime eğilimlidir.'' yazıyor. anlayan varsa açıklayabilir. doktorum doğum kontrol hapı olan Yasmin'i 3 ay boyunca kullan dedi. Aldım hapı ama reçetesini okuduktan sonra iade ettim. İlerde sıkıntı yaşatabiliyormuş çok önerilmiyor. Annem de desteklemiyor ne yapmalıyım?
Adet düzensizliğim var, doğum kontrol hapı kullanmak zorunda mıyım?
Cevapla