Diş macunu önerir misiniz signal hariç hiç beğenmedim kokusunu ve tadını?

Signal mavi dış macunu kullanıyorum şuanlik ama insan ağzı güzel koksun diye fırçalıyor birazda ama kokusu çok kötü başka önerir misiniz bende vardı Bi kullandığım ama ismi aklıma gelmiyor beyaz bir dış macunu içi simli pembeydi
Diş macunu önerir misiniz signal hariç hiç beğenmedim kokusunu ve tadını?
Cevapla