AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
95Cevap
Diş yapın cok şekilsiz, beyazlatmak icin karbonat kullan
sen duzenlı fırcaladıktan sonra sorun yok temızletmeye gerekte yok
Zaten duzenli fircaliyorum
dişinin normal beyazlıgı boyle demekkı daha fazlası olmaz
arasından doğalgaz boru hattımı geçti naptı. k
Hhahahahhaha
sabah kalkıyorsun doğru ortodonti doktoruna gidiyorsun 1 sene içinde kurtuluyorsun bu durumdan
diş hakimine git derim bence fazla bir fiyat cekmezler sanmam sormakla ölünmiyo fiyat alman lazım :)
https://hizliresim.com/Z15Bvg benimkide ayrik ozel bir bakim yapmiyorum insallah ilerde bisiler su boslugu kapatmak icin dusunuyorum
Öndeki boşluğu dişçiye sor bir kapata bilse. okadar kotu de sayılmaz Bence
Bosluk sorun degil oyle kalsin istiyorum
Ok ozman problem yok
diş etlerin çekilmiş biraz diş doktoruna bir göster kendini
kardeşim düzgün dişlerin beyazlııda ii. bak dalgana reyizzz sen.
Karbonata azcık tarçın dok ve firçala..
olmadı dişçi amcalara git, onlar beyazlatır
Senin ki iyi benim ki önde biraz rahatsız oluyorum:(5 bin lira lazım onun icinde
kabartma tozuyla fırçala biraz ama olmazsa takılma çünkü bazı insanların diş rengi sarımsı oluyor bembeyaz olmazsı cok zor
arasından tükürüyor musun?
Limon sür dişlerine her gün
çok sevimliymiş dişlerin, signal white now iyidir
Simdi onu kullanmaya basladim zatem tesekkur ederim :-)
Dudaklarin çok güzel dillerinde güzel öpülurken mide bulandırtmaz
Diş hekimi bu ayki yevmiyesini senden çıkarabilir.
ahaha :DD
dişlerinin arasından otoban geçer :D
Salak ya
Bence doktora git. O solaryum ışığı ile beyazlatır
solaryum mu alemsin uv ışığıyla değil lazer ışığıyla yapılıyor o ayrıca dişler aşındırılmış oluyor daha cok sararma olur ilerde
Sen bilirsin
diş yapın bozuk, temizlik işi değil
Çamaşır suyuyla çitile kesin beyazlar
İpana nın yasaklanan reklamı
ağzında sigara bırakma yeri var dfasjlf
agız bakım suyu kullan listerine çok iyi
Tesekkurler canim
rica ederim canım bak ama sakın limon falanla beyazlatmaya çalışma onlardaki asit dişe çok zarar veriyor
Hadi ya herkes limonla beyazlat dedi. Karbonla denedim dis etlerim kanadi
sakın onlar çok zararlı diş minesine acayip zarar veriyorlar ayrıca çokda dert edilcek bir şey yok dişlerinde benim dedigim gibi agız bakım suyu kullan etkisini görürsün zaten limon çilek karbonat vb. kullanma
Tamam bunu dikkate alicam tesekkur ederim :-)
rica ederim canım iyi geceler
Sanada :-)
Sigara içiyormusun öncelikle onu de bir bakayım?
Gunde bir bucuk paket
Sigarayı bırakırsan bembeyaz olur zaten bende kullanıyorum o kadar fırcalamama rağmen beyazlamıyor tam olarak
karbonat +limon = karbeyaz disler :)
Tesekkurler :-)
Beyaz sayilir macun degistir bir de
Oneri aldim zaten degistiricem
Belki duzelir
Umarim :-(
Dişçiye git tel taktıraydn keşke yamukluk var.
Yediklerin o boşluktan düşmüyomu gızz :)
çamaşır suyuna bas belki beyazlar :DD::D
dis hekimi kesinlikle size yardım etmeli
tatlı dişler :)
benimki daha kötüler ya :(
beyaz zaten takma kafaya o kadar
Limon karbonat ya da cilekle fircala dislerini
Cileki ilk defa duydum nasil yani
Normal fircaliyosun disine surtuuosun ya da muz kabugunun ic kismi da olur
Tesekkur ederim canim
Rica ederim
Acilen dis ve cene klinigne gorunsen iyi olur
Sebeb
bir toparlama yapsinlar disler de bosluklar var yani zaman gectikce yana yatacak o yuzden bosluklarin doldurulmasi gerek
29 yasindayim zaman daha ne kadar gececek
Davşan kardeş sen misin yine?
dis ipi kullan ve dogru teknikle fircala
puhahahahaohahaha geldi tipini s*timin :D
Taşmı yedim ablacım sen bune :D
Bence dis teli taktirman sart
Arasindan Ucak gecebilir bence 😄😄😄
kısa zamanda dişçiye gitmen en büyük tavsiye
Sebeb
Camasir suyu anca iflah eder bacim naptin ya. d
Sende atta gorelim dislerini ozamn bakalim sana ne lazim
Atarim kiskanirsin sonra disler dökülür mazallah. d gencim kiz dha
Her genc olanin disleri supermi oluyor at ben ne disler gordum merak etme kusmam buyur hodri meydan yiyorsa at kendi dislerini ama
tamam kiz özelden atacm a snra benim dsilerim diye hava atma. d
Burdan at herkes gorsun ayrica sana ozelden mesaj falan atacak degilim
Yuru git kzim ya fakir msin gt devlete yaptr dişlerini. d
Senin bubsaatte burada olman sakincali. Ergenlere kapilari belli bir saatten sonra kapatmak gerekiyor. Fakir degilim ama senin iq zayif oldugu icin fakirleri kucumsuyorsun. Senin dilinden konusayim. Fakirler *kmis galiba seni. Devlet once sana okuma yazma ogretsin. Defol git simdi.
Yazdiklarini okumadim ayrıca bu kdar zoruna gidecekti koymicaksb guzelim resim en fazla 16 yaşındasin dha yeni girdn blue çağına. d
Diş doktoruna gidebilirsin
Gitmek istemedigim icin burdan soruyorum
Çok kaprislisin.
Bunu soylemenin sebebide disciye gitmiycegimi soylememmi?
Yaptıgın yorumlara genel olarak bakınca.
Çok Hoş bence... salla milleti dsadasd
brezilyalı ronaldonun dişleri aynen asffss<sfv
Oral b nin şarjlı fırçalarından al
Bizim Sarıkızin dişleri daha beyaz :)
acil olarak diş doktoruna gitmelisin
tel taktırmadan kapanmaz o boşluk.
Dislerde değilde dudaklar iyi duruyor
o nasıl bir boşuk öyle, uzay boşluğu gibi
Alakaya maydonoz
Aradaki boşluk ne öyle basta onu yaptır
Ben boyle olmasini seviyorum
Sevebilirsin ama görüntü çok kötü
Resim aniden açılınca korktum lan.
Bence aradaki boslugu sorun etmelisin :)
boşluğu sevme niye seviyosun?
Sigara iciyor musun?
Disciye gitsene dişin kötü
macunu değiştir.
Araya apartman dikerler beee :)