Aşırı gaz ve kabızlık sorunum var karnım şişiyor ama ihtiyacımı gideremiyorum ne yapmalıyım?

Doktora da gitsem lağman da yapsam geçmedi lanet şey bitkisel bi çözümü ya da başka bir şey vardır belki biraz bile rahatlasam sanki daha rahat nefes alacağım gibi lütfen bilgisi olan varsa bana yardımcı olabilir mi biraz kilom da var, zaten kabızlıktan dolayı da kilo alıyorum farkındayım bi çare birde burdan sizlere sorayım dedim inşallah ciddi, şakasız cevaplar gelir diye umuyor ve şimdiden herkese çok teşekkür ediyorum :)

Yaş.24

Kilo.85

Aşırı gaz ve kabızlık sorunum var karnım şişiyor ama ihtiyacımı gideremiyorum ne yapmalıyım?
Cevapla