20lik dişimi çektirdim 1 hafta oldu diş ağrısı gibi ağrı var bu normal mi?

Geçen hafta dişimi çektirdim. İlk iki gün iğne yerleri acıyordu. Şu an çekilen yerde diş var gibi ağrıyor. Kulaklarım ve beynime vuruyor. Günde 4 tane ağrı kesici alarak frenliyorum. Bu gün artık sağlık ocağına antibiyotik yazdırdım. Dün gece ağrısına uyandım. Bu normal mi ya hayatım kabusa döndü. Daha öncede sorunlu yirmilik diş çektirdim böyle olmadı 2 güne geçti. Bu sefer diş de sorun yok dikiş yok niye böyle oldu. Anlamadım.

20lik dişimi çektirdim 1 hafta oldu diş ağrısı gibi ağrı var bu normal mi?
Cevapla