Topuklu ayakkabı giymekten oluşan parmak üstü çıkıntılarına çare var mı?

Topuklu ayakkabı giymekten oluşan parmak üstü çıkıntılarına çare var mı?
Topuklu ayakkabı giymekten oluşan parmak üstü çıkıntılarına çare var mı?

İlk olarak ayak sevmeyen girmesin rica ederim boş yorum yapmayın topuklu ayakkabıyı 16 yaşımdan beri giyerim şu an 18 im ve daha çok ilerler diye de korkuyorum ama asla düz giyemiyorum çünkü daha çok alımlı gösteriyor kadını sizce böyle çıkık olması parmak üstünün çok itici mi yani bu kadının ayağının güzel olup olmaması ile ilgili birazda fakat yinede evlenince daha çok dert ederim diye düşünüyorum daha kötü ayaklar var biliyorum ama yinede takıntı😂topuklu giymekten ayağım topuklu şeklini almış resmen Ansıenshsıshw

Güncellemeler
+1 yıl
Günceeel
Topuklu ayakkabı giymekten oluşan parmak üstü çıkıntılarına çare var mı?
Cevapla