Bacağın iç kısmında aşırı kaşıntı vardı 2 ay önce. Sonra şiştiler ve şimdide böyle oldu. Yürüyemiyorum, pantolona dokundukca deli oluyorum yanıyor. Kasinirken de normal kasinma hissi gelmiyor yanma hissi geliyor. Bacağın iç kısmı ön kısmı, göbek tarafları ve göğüsün yan tarafları kasınıyor. Yapmadiyim şey kalmadı. şu an bacagimdaki yaralar ve şişkinlik insin diye uğraşıyorum ne iyi gelir ona ne yapabilirim? Yaralar gitsin en azından
Kaşıntı yaraya dönüştü, yürüyemiyorum yardım edin, nasıl geçer?
Akşam 19:00 dan itibaren hiçbir şey yeme içme, iftar saatinde 2-3 yudum su ile orucunu aç ama sadece o kadar bir bardak suyu içme yani. Ertesi sabah 07:00 de meyve suyu içerek orucunu aç bu kadar. Çok boyuda yalnızca meyve ve salata ye akşama yakın tek çeşit sebze yemeği ye saat 19:00 dan itibaren artık bir şey yeme. Bu karaciğerini rahatlatacak ve kaşıntılı döküntülerini söndürecek.
Rica ederim. Çok geçmiş olsun. Eğer buda fayda etmezse karaciğer temizlemesi ile kökten kurtulabilirsin ilaç alıp içmeye krem merhem sürmeye gerek yok onlar sadece bir süre stoplar bunu keser başka yerden başka şey çıkar sorun karaciğerden kaynaklı arada açlık oruçları ile temizlemek gerekiyor vücudu