Bana yardım edin çok fenayım :( yürüyemiyorum napiçam? ?

Arkadaslar insaat Müh yım ayak altimda Nasır vardı ameliyat oldum aradan 4 ay geçti hala yuruyemi yorum ağrım çok fena.
. Gitmedigim doktor kalmadi psikolojik olarak coktum nasirin altinda bir kemik var işte ondan dolayı ağrı var hangi doktora gitsem ağrı kesici ilaçlar veriyorlar. . calisamiyorum da napicam?
Bana yardım edin çok fenayım :( yürüyemiyorum napiçam? ?
Cevapla