Sağlık Farenjit oldum ama canım çok sigara çekiyor. Bir tane içsem mi? CoffeeAndCoffee Takip Et Master Yaş: 28 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 01 3 gündür içmiyorum çok yakasım geldi. Ne yapsam? İç gitsin kanka Az daha sabret sonra yakarsın Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan: Yaşın 18 - 24 25 - 29 30 - 35 36 - 45 46+ Lütfen yaşını seç Güncellemeler+1 yıl Kimse oy vermemiş djsjs Sanırım her iki seçenek de aynı yola çıkıyor diye dksjs Güncellemeler+1 yıl Tamam içmicem Farenjit oldum ama canım çok sigara çekiyor. Bir tane içsem mi? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Sağlık konusunda 39,9b cevap paylaştı. İçme bence sağlık önemli 1 0 Yorumla
HeartofFire Takip Et Master Yaş: 32 , eic 100% +1 yıl Sağlık konusunda 607 cevap paylaştı. 3 gün içmeden iyi dayanabilmişsin :D Geçmiş olsun çok canın istediyse yak bir tane ama dumanı çekme.. Keyifli geceler.. 1 2 Yorumla CoffeeAndCoffee +1 yıl Teşekkür ederim yaktım valla 😄İyi geceler ⭐️ Yorumla HeartofFire +1 yıl Rica ederim :D Yarasın diycem ama ters teper ahsh Yorumla
AKaKesKinKa Takip Et Guru Yaş: 32 , eic 100% +1 yıl Sigarayı yak ama ağzınla içme. Tüten dumanı kokla sadece 😂 1 7 Yorumla CoffeeAndCoffee +1 yıl Fena fikir değil 😂 Yorumla AKaKesKinKa +1 yıl Sen sigara dumanı koklarken ben de kahvemi içeyim bari. Kahve sözün vardı diye hatırlıyorum 🤭 Yorumla CoffeeAndCoffee +1 yıl Yoo ben öyle bir şey hatırlamıyorumZaten yakarsam annem çok laf eder şimdi uğraşamam vazgeçtim ☹️ Yorumla AKaKesKinKa +1 yıl Göz renginizi sormuştum ☹️ kahve demiştin ☹️ ben de olur içeriz demiştim ☹️Kendi kahve teklifini mi unuttun 😭😭😭 Yorumla CoffeeAndCoffee +1 yıl Kahverengi demek istedim orada 🙄 Yorumla AKaKesKinKa +1 yıl Hayır yalan söylüyorsun 🥺 öyle demek istesen derdin :( genç bir AKaKesKinKa'nın duygularıyla oynadın resmen 😭😭 Yorumla CoffeeAndCoffee +1 yıl Dfksjsjdks Yorumla
küçüksevimlibrokoli Takip Et Yoda Yaş: 24 , eic 99% +1 yıl ay ben de şu ân aynı durumdayım, 4 gün oldu.içince çok kötü oldu mu ve kaç günde iyileştin? 🥺 0 2 Yorumla CoffeeAndCoffee +1 yıl 2 ay sürdü valla daha iyiyim şimdiSana da geçmiş olsun :/ Yorumla küçüksevimlibrokoli +1 yıl teşekkür ederim 🥲 Yorumla
MadagaskarAslanı Takip Et Master Yaş: 31 , eic 99% +1 yıl Ben hayatta duramam paket bitiririm 1 21 Yorumla CoffeeAndCoffee +1 yıl Off evet yakmamak için zor duruyorumAnnem çok laf ediyor yoksa çoktan içmiştim 😒😒 Yorumla MadagaskarAslanı +1 yıl Gizli gizli iç hadi çabuk sigarasız durulur mu hiç Yorumla CoffeeAndCoffee +1 yıl Ahahah ağlicam yaElektronik sigaran gizlice çekeyim bari birkaç fırt djsjsj Yorumla CoffeeAndCoffee +1 yıl Bak düzgün yazamıyorum bile krizden 😃 Yorumla MadagaskarAslanı +1 yıl Elektronik mi ajsjs Allah seni ya iç hadi elmalı mı ajsjs Yorumla CoffeeAndCoffee +1 yıl Çilekli mangolu 😋😂 Yorumla MadagaskarAslanı +1 yıl Ben içemiyorum onu dünde 2 paket sigara içerim ama elektronik içemiyorum 😂 Yorumla CoffeeAndCoffee +1 yıl Canım normal yakmak istiyor aslında da geceyi beklemem lazım herkes uyusunAğır biraz elektronik olan 😄 Yorumla MadagaskarAslanı +1 yıl Bekle bakalım geceyi haha 14 yaşımda ki halim geldi aklıma herkes uyusun diye beklerdim pencereye çıkar o ayazda titreye titreye içerdim 😂 Yorumla CoffeeAndCoffee +1 yıl Evet 25 yaşına geldim halime bak 😂Aileyle yaşamanın dezavantajı işte Ben de dötüm dona dona içerim artık dksjs Yorumla MadagaskarAslanı +1 yıl Babam sigara içtiğimi öğrendiğinde evde içme evi yakarsın nerde ne bok içersen iç yeter ki evde içme demişti 😂 Yorumla CoffeeAndCoffee +1 yıl Baba gibi baba benimki öğrense biterim dksjfksjs Yorumla MadagaskarAslanı +1 yıl Ben 25 yaşında özgür hür bir kzıım artık babaa dersin 😂 Yorumla CoffeeAndCoffee +1 yıl Olmuyor öyle işte ☹️😂 Yorumla MadagaskarAslanı +1 yıl Elbette olmaz şans artık içebildiğin kadar içersin. Baban sigara içiyor mu 😂 Yorumla CoffeeAndCoffee +1 yıl İçmiyor sigara düşmanı o Annemle kız kardeşim içiyor önümde pöfür pöfür 🤣 Yorumla MadagaskarAslanı +1 yıl Hahah sen de iç yazık günah bakıyorsun öyle İbrahim Tatlıses gibi 😂 Yorumla CoffeeAndCoffee +1 yıl Başlicam yakında az daha iyileşeyim 🥹🥹🥹 Yorumla MadagaskarAslanı +1 yıl Hadi bakalım acil şifalar dilerim Yorumla CoffeeAndCoffee +1 yıl Teşekkür ederim 🌸🌸🌸 Yorumla MadagaskarAslanı +1 yıl Rica ederim 🦁 Yorumla
digitalmen Takip Et Guru Yaş: 34 +1 yıl Sağlık konusunda 1,6b cevap paylaştı. farenjit ne kaynaklı? 1 7 Yorumla CoffeeAndCoffee +1 yıl Grip oldum sonra bir türlü iyileşemedim farenjite çevirdi Doktor alerjik de olabilir dedi Yorumla digitalmen +1 yıl gripten sonra oldu ise bazı kişilerde subakut inflamasyon olabiliyor bir nevi tahriş yani enfeksiyon olmadığı halde ödem olması. bir süre kuru ortamda bulunmamaya çalış Yorumla CoffeeAndCoffee +1 yıl Doğru teşhis bence de 3 haftadır geçmiyor çünkü Teşekkür ederim 🙏🏻Canım da sigara yakmak istiyor 1 tanecik içsem bir şey olur mu ki? ☹️☹️☹️ Yorumla digitalmen +1 yıl inflamasyonu artırır ama çok istiyorsan stres de artırır yak gitsin Yorumla CoffeeAndCoffee +1 yıl Teşekkür ederim tekrardannn 🙏🏻🙏🏻 Yorumla digitalmen +1 yıl rica ederim geçmiş olsun Yorumla CoffeeAndCoffee +1 yıl 🌸🌸 Yorumla
buc3535 Takip Et Xper 5 Yaş: 29 +1 yıl asla içme 1 3 Yorumla CoffeeAndCoffee +1 yıl İçmedim.. Yorumla buc3535 +1 yıl geçmiş olsun Yorumla CoffeeAndCoffee +1 yıl Teşekkür ederim Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
İçme bence sağlık önemli
3 gün içmeden iyi dayanabilmişsin :D Geçmiş olsun çok canın istediyse yak bir tane ama dumanı çekme.. Keyifli geceler..
Teşekkür ederim yaktım valla 😄
İyi geceler ⭐️
Rica ederim :D Yarasın diycem ama ters teper ahsh
Sigarayı yak ama ağzınla içme. Tüten dumanı kokla sadece 😂
Fena fikir değil 😂
Sen sigara dumanı koklarken ben de kahvemi içeyim bari. Kahve sözün vardı diye hatırlıyorum 🤭
Yoo ben öyle bir şey hatırlamıyorum
Zaten yakarsam annem çok laf eder şimdi uğraşamam vazgeçtim ☹️
Göz renginizi sormuştum ☹️ kahve demiştin ☹️ ben de olur içeriz demiştim ☹️
Kendi kahve teklifini mi unuttun 😭😭😭
Kahverengi demek istedim orada 🙄
Hayır yalan söylüyorsun 🥺 öyle demek istesen derdin :( genç bir AKaKesKinKa'nın duygularıyla oynadın resmen 😭😭
Dfksjsjdks
ay ben de şu ân aynı durumdayım, 4 gün oldu.
içince çok kötü oldu mu ve kaç günde iyileştin? 🥺
2 ay sürdü valla daha iyiyim şimdi
Sana da geçmiş olsun :/
teşekkür ederim 🥲
Ben hayatta duramam paket bitiririm
Off evet yakmamak için zor duruyorum
Annem çok laf ediyor yoksa çoktan içmiştim 😒😒
Gizli gizli iç hadi çabuk sigarasız durulur mu hiç
Ahahah ağlicam ya
Elektronik sigaran gizlice çekeyim bari birkaç fırt djsjsj
Bak düzgün yazamıyorum bile krizden 😃
Elektronik mi ajsjs Allah seni ya iç hadi elmalı mı ajsjs
Çilekli mangolu 😋😂
Ben içemiyorum onu dünde 2 paket sigara içerim ama elektronik içemiyorum 😂
Canım normal yakmak istiyor aslında da geceyi beklemem lazım herkes uyusun
Ağır biraz elektronik olan 😄
Bekle bakalım geceyi haha 14 yaşımda ki halim geldi aklıma herkes uyusun diye beklerdim pencereye çıkar o ayazda titreye titreye içerdim 😂
Evet 25 yaşına geldim halime bak 😂Aileyle yaşamanın dezavantajı işte
Ben de dötüm dona dona içerim artık dksjs
Babam sigara içtiğimi öğrendiğinde evde içme evi yakarsın nerde ne bok içersen iç yeter ki evde içme demişti 😂
Baba gibi baba benimki öğrense biterim dksjfksjs
Ben 25 yaşında özgür hür bir kzıım artık babaa dersin 😂
Olmuyor öyle işte ☹️😂
Elbette olmaz şans artık içebildiğin kadar içersin. Baban sigara içiyor mu 😂
İçmiyor sigara düşmanı o
Annemle kız kardeşim içiyor önümde pöfür pöfür 🤣
Hahah sen de iç yazık günah bakıyorsun öyle İbrahim Tatlıses gibi 😂
Başlicam yakında az daha iyileşeyim 🥹🥹🥹
Hadi bakalım acil şifalar dilerim
Teşekkür ederim 🌸🌸🌸
Rica ederim 🦁
farenjit ne kaynaklı?
Grip oldum sonra bir türlü iyileşemedim farenjite çevirdi Doktor alerjik de olabilir dedi
gripten sonra oldu ise bazı kişilerde subakut inflamasyon olabiliyor bir nevi tahriş yani enfeksiyon olmadığı halde ödem olması. bir süre kuru ortamda bulunmamaya çalış
Doğru teşhis bence de 3 haftadır geçmiyor çünkü Teşekkür ederim 🙏🏻
Canım da sigara yakmak istiyor 1 tanecik içsem bir şey olur mu ki? ☹️☹️☹️
inflamasyonu artırır ama çok istiyorsan stres de artırır yak gitsin
Teşekkür ederim tekrardannn 🙏🏻🙏🏻
rica ederim geçmiş olsun
🌸🌸
içme
asla içme
İçmedim..
geçmiş olsun
Teşekkür ederim