Arkadaşlar annemin biraz önce hafif burnu kanadı. bir damla yani. iki gündür başı dönüyormuş çok hafif. şimdi de biraz ağrı var?

çok hafif ağrı var diyor. sağ gözü ağırıyormuş hastaneye gitmek istemiyor. iyiyim diyor. sizce neyi var. tansiyonu 13-8 şu an

Arkadaşlar annemin biraz önce hafif burnu kanadı. bir damla yani. iki gündür başı dönüyormuş çok hafif. şimdi de biraz ağrı var?
Cevapla