Acelem olduğu için doktora gösterme şansım olmadı. aranızda anlayan var mı? testosteron 'erkeklik hormonu' olması gereken gibi mi?

Acelem olduğu için doktora gösterme şansım olmadı. aranızda anlayan var mı? testosteron erkeklik hormonu olması gereken gibi mi?
Acelem olduğu için doktora gösterme şansım olmadı. aranızda anlayan var mı? testosteron 'erkeklik hormonu' olması gereken gibi mi?
Cevapla