Sevdiğin kişiye bir şey olacağı korkusunu yaşamak anksiyete mi yoksa OKB mi?

22 yasindwyim Anneme duskunumdur son zamanlarda birsey mi olacak niye çok düşkün olmaya başladım diye düşünüyorum ve tartıştığımız zaman birsey olursa cok üzülürüm bunlara diye kafamda düşünüyorum hep. Naparim çok üzülürüm falan diye. Hislerim de guclu diye korkuyorum bu kuruntu mudur? Birsey olur mu ve bu okb mi anskiyete mi çok sık yaşıyorum
Sevdiğin kişiye bir şey olacağı korkusunu yaşamak anksiyete mi yoksa OKB mi?
Cevapla