Epilepsi hastası iş güvenliği uzmanı inşaatta çalışabilir mi ve epilepsi hastası olduğumu söylemesem sorun olur mu?

epilepsi hastasiyim ama 2,5 yildir nöbetim yok, nöbetlerim hafifti zaten ilaç tedavisi kullanıyorum ama çalışma alanım çok tehlikeli ben tabi mesleğim dolayısıyla bir inşaat işcisi gibi değilim kenarlara falan pek yaklaşmiyorum ve bazı iş yeri hekimleri ilaç kullandığım takdirde sorun olmayacağını belirtiyor ama sağlık ocağındaki bir doktor inşaatta çalıştığımi duyunca gereksiz bir tepki verdi bazı doktorlar bile boyle yapıyor ve çoğu işyeri sorun çıkartabiliyor bu yüzden bazen söylemiyorum bu sorun olur mu

Epilepsi hastası iş güvenliği uzmanı inşaatta çalışabilir mi ve epilepsi hastası olduğumu söylemesem sorun olur mu?
Cevapla