Besinlerin küflü kısmını kesip kalanını yemek sağlıklı mı?

Besinlerin küflü kısmını kesip kalanını yemek sağlıklı mı?

Hepimiz zaman zaman ihtiyacımızdan fazla yiyecek almışızdır. (Özellikle indirim varsa 😀) Aldıklarımızı bitiremeyince de bu besinlerde küf oluşur. Pek çok kişi bu küfleri temizleyip yemiş veya yenildiğini duymuştur.

Peki bunu yapmak sağlıklı mı? Yoksa kendimizi riske mi atıyoruz?

Güncellemeler
+1 yıl
Bu da bir yazıdan yola çıkıp sorduğum bir soruydu. İki istisna hariç yenilmemesi gerekiyormuş. Okumak isteyenler için link
www.matematiksel.org/.../
Besinlerin küflü kısmını kesip kalanını yemek sağlıklı mı?
Cevapla