Günlerdir geçmeyen kabızlıkla uğraşıyorum. Ne yaptıysam düzelmedi. Sebebi ne olabilir yapmadığım şey kalmadı?

İçmediğim zeytinyağı, kuru kayısı, hoşaf, su, sarmısak, soğan, nane ne varsa denedim. Bana mısın demedi. 6 gündür sıkıntı yaşıyorum. İlk defa böyle oluyordum. Normalde işe yarardı bu yaptıklarım ama ilk defa bu kadar uzun sürdü. Tuvalete çıkıyorum ama bir defa olacak şekilde. Başka ne yapabilirim? Doktora gitsem lavman min yapar ilaç mı verir? Lavman yapar diye korkuyorum

Günlerdir geçmeyen kabızlıkla uğraşıyorum. Ne yaptıysam düzelmedi. Sebebi ne olabilir yapmadığım şey kalmadı?
Cevapla