Genel olarak artık hiçbir şey yapasım gelmiyor, ne yapsam?

Son 1 ayda çok değiştim. Anksiyetem bunu tetikledi sanırım. Ne gezmekten, ne giyinmekten, ne arkadaşlarımla buluşmaktan keyif alamaz hale geldim. Hiçbir şey eskisi gibi hissettirmiyor. Tüm günü odamda oturarak telefon ve bilgisayarla geçiriyorum. Neden böyleyim ben de bilmiyorum. Her ne kadar eskisi gibi olmaya çabalasamda olmuyor. Zor bi dönemden geçiyorum. Ne yapmalıyım?
Güncellemeler
+1 yıl
Evde odamda vakit geçirmek bir tek beni iyi hissettiriyor
Güncellemeler
+1 yıl
Ondada ailem tepki gösteriyor biraz hayata karış, böyle hayat geçmez diye e haklılar ama içimden gelmiyor
Genel olarak artık hiçbir şey yapasım gelmiyor, ne yapsam?
Cevapla