Sol taraftaki karın boşluğum ara ara ağrıyor, üşütmüş olabilir miyim veya daha ciddi midir?

Birkaç haftadır var, özellikle yorulunca ve yemek yedikten sonra. Ama çok acıcı yok. Geriliyormuş gibi.

Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar üşütme ve gazmış çok şükür geçti, kendimi sıcak tuttum, sıcak şeyler içtim, baya bi lavaboya gittim geçti şükür.
Sol taraftaki karın boşluğum ara ara ağrıyor, üşütmüş olabilir miyim veya daha ciddi midir?
Cevapla