Formda kalmak için hergün yeşil çay içmeyi hiç ihmal etmem. 😄
Yeşil çayıma bisküvi banıp yemem kilo vermeme engel olur mu?

Formda kalmak için hergün yeşil çay içmeyi hiç ihmal etmem. 😄
Yeşil çayıma bisküvi banıp yemem kilo vermeme engel olur mu?

Gün içinde aldığınız toplam kalori kilo vermenizi belirler. yani ihtiyacınız olan kalorinden az aldığınız sürece kilo almazsınız. ama sen ye gitsin abla mutluluk ve keyif önemli :D 🌸
Faydalı bilgi için teşekkürler haklısın evet ben şaka yapıyorum zaten 🥳
Rica ederim abla 🥳
Günlük kaç kalori alman lazım bilmiyorum. Bisküvinin kalorisi üzerinde yazıyordur mutlaka. Ona bakıp yiyebilirsiniz ancak can boğazdan gelir derler bence diyet form vs unutun nasıl mutluysanız öyle yapın.
...
Bir de cipsi tartıp yiyen ispanyol teyzem vardı.. 0 çıkıyordu tek tek tartınca. Asdfgjkl
Yeşil çayda zayıflatmaz ki zaten..
Keşke öyle olsa 😄😄😄
Ah ah diyet yapanlar..
Yaklaşık 1 haftadır diyet yapıyorum şükür tartıda 1 kilo kayıp görebildim. Kilo 54 hedefe 1 kilo 😄😄😄
Cevap
46Cevap
Selam gadası 🙃
Aksine daha çok kilo vermeye yardımcı olur. Nefsini bu şekilde dizginlemek yeşil çayının dışında bisküvi yemene engeldir.
İnşallah umutluyum
Benim kadar kocaman göbeğin yok ya nasılsa erir gider
Baklavayı eti form bisküvinin arasına koyup yiyip yanına da diyet kola içnce müthiş kalori eksiltiyor. Mutlaka denemelisin.
Harika 😄
Ama baklava fıstıklı olmalıymış. Cevizli baklavada bu formül işlemiyormuş. İsviçreli bilim adamları öyle diyo :P
Cevizde fazla yağ var ondandır bence
Yiyip içince kilo alınmıyor mu 🙄 bunlar bi takım uydurma laflardır 🤦🏻♂️ 10 paket bisküvi ye ama yeşil çaya batır 🤦🏻♂️
Yeşil çay önemli
Keramet çayda yani 🙃
Limona benzetmeme ne demeli. 🙄😅
Siyah çaya banmaya bayılırım. ❤️ Devam bir şey olmaz bisküvi çay ile gitsin kilolalar. 😄
Güzel bisküvi şekli falan 😄
Ben de az önce çikolata ile yeşilçay içtim o yüzden anlayabiliyorum 😄
Ara da farklı tatlar katmak iyi oluyor tabii 😄
Çok güzel oluyor dimi yasakları delmek gibi 😄
Kaç kilosun sen söyle 😂 ben kilo vermeni sağlayacak diyet listesi sunayım sana😂
Çok ayıp kadınların kilosu sorulmaz 😄
Kadınların yaşını sorsak ayıp, kilosunu sorsak ayıp 😂 ne soracağız biz bu kadınlara 😂
Kadınlara soru sormayın onaylayın 😄
Onaylamamak ne mümkün 😂
Zayıflamak için ilk önce yememen lazım diyet yapman lazım ve spor yapman lazım bu kdr basit 😂😂😂
Onlar çok zor 😄
Kısacası işin kolayına kaçıyım diyorsun öyle olsa keşke 😄
He anam he!.. Oldu, Trabzon ekmeği de banarak ye 😂
Ahahss güldüm 😄
🙏😉
Tam buğday ekmeğinin arasına patates kızartması da koyuyor musun? 😄
Hayır ama diyet listesine eklenebilir 😄
Olmaz senin inanılmaz bir gücün ve sevgin var bunu biliyorum dostum 🤨
Yess
❤️
Afsfsgsg haklısın ama o yeşil çayın iğrenç tadı başka nasıl çekilir
😄
olur belkii
Bana bi 8-10 kilo verseneee
Benim de tam o kadar fazlam var al senin olsuun
2 haftada yakarım o 10 kiloyu :D
Keşke ben göndersem sen yaksan😄 geri dönüşüm gibi
Ooo çok iyi taktik bende iki diyeti bir arada uygulasam nasıl olur acaba diyorum sjssjsj
Biriyle doymuyorum diye he 😄
Hee 😂😂
Yesil cayin kilo verdirmez, kim cikardi bunu? Bisküviyi siyah cay, yesil cay, kirmizi cay neye koyarsan koy, karbinhidrati yüksek bir yiyecek, seker yani, bisküvi degil, yedigin miktarla yaktigin kalori önemli, cok abartirsan alirsin..
Hem camiiye hem meyhaneye gitmek gibi olmuş biraz sanki.. Bir yerden al, ötekin ver.. Metabolizma şokta, metabolizma arafta.. 😄
Metabolizmanın beyni yandı kilo mu alam kilo mu verem 😄
Bir iki tane ile diyet bozulmaz yarım paket ya da bir kaç tane diyeti bozmaz
Bisküvi siyah çaya batırılır yav yapma
Diyetteyim
şu an bende yeşil cayimindan son yudumumu aldım uykum gelmeye başladı yatarım artık iyi geceler
Yeşil çayınızın içine bandığınız bisküviler de form bisküvileri olursa zayıflamanıza engel olacağını sanmıyorum. 😂
Günlük kalori miktarında açık bırakıyorsan eğer, hamburger de bandirsan bir şey olmaz.😂
Olur, çünkü gereksiz karbonhidrat alıyorsun.
Diyetik meyve suyunla da iskender ye, hiç bişey olmaz
bunu ne sıklikla yaptigin onemli. bide tukettigin miktarda onemli. bide saati de onemli
Peynirin et fiyatını geçtiğini gördükten sonra buna hiç şaşırmadım. 😃
Hahha😄arkadaşım tatlı yerken yanına yapıyordu, bu hafif kalmış 😄😄
Bisküvi de ne kadar kalori olucak ki birsey olmaz ye gitsin
Pek lezzetli gelmedi bana :D
Yeşil çay severim, içerim de.. ama ne bisküviye kıyarım ne de çaya..
Kız o yenmez öyle ya ay tuhaf oldum 😀
Yedim gitti 😄
Diyet nasıl gidiyo 😀💖😉
Çok iyi ara öğüne geçicem birazdan 😄
😀😀 hadi bakalım başarıcaksın inanıyorum
Bisküviyi limon sandım mk asddjdk
Güzel bi tasarım 😄
Yedin bi kere artik olana razı olcan🤭
Eridi bile 😄
Ahahsss🤭
formda kalmak için diyet yapmana gerek yok gel efsane bir burger yiyelim :) spor yaparsan zaten formda kalırsın
bebe bisküvisi bansaydın canım daha sağlıklı 🤍😂
Bebe değilim diye vazgeçmiştim 😄
Su an bende Yeşilçay içiyorum ananaslı 😂😂😂
Hep ananaslı içiyordum bide orman meyveli aldim beğenmedim. Bitince ananaslı alıcam yine 😄
Ananaslı süper canım ben beğendim. Orman meyveliyi de deneyeyim değişiklik olsun 😂
Emre fark etmez 😂😂😂
Afiyet olsun bize 😂
Beddua eder gibi oldu neyse ☹️
Peki o zaman aferin 😌
Bi sürü bildirimim vardı hepsi sizmişsiniz 😭
Benim suçum yok 🥺
Sussana be dayak yiyeceğiz 🥺
Azar azar gönderin bildirimleri 😄
Korkudan yazamıyor artık haddini bildirdik 😂
İyi be ☹️
Yok krdsm bilimsel arastirmalara gore hatta daha hizli verirsin
Bilmiyorum, tek söyleyebileceğim çaydan nefret ettiğim.
Günde 1 kg verirsin abla yaz buraya sjs
Verdiğim kiloları gün gün yazıcam ablam 😄
Tamam ablam 😌
Ne anladın yurdagül ne anladın😂
Ahshdgg
Elbetteki engel olur.
Bkz: Kırık testiye su doldurmaya çalışmak
Diyeti buga sokmussun. shsjdjs
Ekmeği ve tuzu kesip bol su iç.
Engel olur tabiki 😅
Azda çikolata at içine 🤣
Az şekerlemeyse sorun olmaz.
Bişicik olmaz göm gitsin...😍
Kahkaha tufanı
Yanına poğaça falanda ye bişey olmaz
Yeşil çayın anlamı kalmaz 😅
Yok canım olur mu daha etkili
Aynen güzel olur
Bir yandan cinsel ilişki , diğer yandan bisküvi hiç korkma yola devam ;)...
Aman nolcak bı tane büsküvütten
Bisküvinin kalorisine bağlı.
Yok ekmekte ban oda olur
Evet incecik yapar
Olmaz.
Olabilir 😂 yapmamalisin
Olmaz bnce
Kilolu değilsen sorun yok
Olur tabi
Yok yokk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?